Очікувалося, що нова кампанія бренду меблів Bob’s Discount Furniture буде зосереджена на цінах і демонстрації асортименту як класична ритейл-реклама без розважального контенту, але агентство Gale запропонувало інший підхід, натхненний популярністю реаліті-шоу.
Як відомо, коли справа стосується ремонту чи оформлення інтер’єру, серед пар часто виникають суперечки та непорозуміння через різні уявлення та смаки, що може негативно впливати на стосунки.
Тому креативники створити реаліті-шоу «Till Decor Do Us Part», яке складається з шести серій і запрошує пари зробити стрибок довіри, надавши своїм партнерам 100% права на прийняття рішень у дизайні кімнати їхньої мрії.
У кожному епізоді один із партнерів обирає меблі, а інший — спостерігає разом із ведучою, коментуючи вибір. Серіал розкриває типові дизайнерські суперечки між парами і водночас показує, як Bob’s Discount Furniture допомагає знайти компроміс між різними смаками.