Що, якби ваша наступна ділова зустріч насправді приховувала матч «Барселона» — «ПСЖ»?
Бренд пива Heineken розробив інструмент «The Eyes Dribble» — плагін для непомітного перегляду Ліги чемпіонів під час відеозустрічей.
Розроблений спільно з агентствами Publicis Argentina та LePub Milan, він змінює положення очей у реальному часі, імітуючи постійний зоровий контакт з камерою.
У таких країнах, як Аргентина та Бразилія, матчі Ліги чемпіонів проводяться в середині дня, між 12:00 та 18:00. Це головний біль для мільйонів уболівальників, які застрягли на зустрічах під час початку матчу.
Замість того, щоб засуджувати чи ігнорувати таку поведінку, Heineken вирішив прийняти її — з гумором і доброю дозою співучасті. «The Eyes Dribble» спрямований на всіх, хто живе з дилемою «робота-захоплення», і пропонує технологічний та цікавий вихід із ситуації.
Плагін «The Eyes Dribble» доступний для Windows і macOS на сайті Heineken та сумісний з Zoom, Google Meet і Microsoft Teams.