ШІ, панки та бунт: як велнес-бренд перевернув уявлення про маркетинг здоров’я
11 Лип 2025, 13:42

ШІ, панки та бунт: як велнес-бренд перевернув уявлення про маркетинг здоров’я

Новий ШІ-стартап у сфері охорони здоров’я TMRW запустив нетипову бренд-кампанію, розроблену у співпраці з агентством Today The Brave.

Компанія пропонує альтернативу традиційним клінікам, презентуючи те, що вона називає «панк-медициною» — радикально людяний, бунтівний і заснований на штучному інтелекті підхід до велнесу, який зламав стерильні конвенції традиційних клінік і медичних брендів.

Метою кампанії стало відійти від типових для медичної галузі консервативних образів і повідомлень. Замість того щоб використовувати стокові зображення чи корпоративну візуалізацію, кампанія поставила у центр реальних клієнтів TMRW, що відображає її прагнення будувати бренд разом з людьми, а не просто для них.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Сервіс TMRW використовує штучний інтелект для аналізу понад 1700 біомаркерів, інтеграції даних з носимих пристроїв та реалізації динамічних протоколів лікування в режимі реального часу — і все це за ціною, що значно менша, ніж у традиційній медицині. Клінічна модель компанії розроблена з урахуванням масштабування, розширюючи можливості лікарів та одночасно підвищуючи точність догляду.

«TMRW звернулись до нас з одним проханням: зробіть так, щоб нам стало страшно. Разом ми взялися зруйнувати м’який, пастельний світ велнесу й створити щось справді живе», — поділилися креатори.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео