Новий ШІ-стартап у сфері охорони здоров’я TMRW запустив нетипову бренд-кампанію, розроблену у співпраці з агентством Today The Brave.
Компанія пропонує альтернативу традиційним клінікам, презентуючи те, що вона називає «панк-медициною» — радикально людяний, бунтівний і заснований на штучному інтелекті підхід до велнесу, який зламав стерильні конвенції традиційних клінік і медичних брендів.
Метою кампанії стало відійти від типових для медичної галузі консервативних образів і повідомлень. Замість того щоб використовувати стокові зображення чи корпоративну візуалізацію, кампанія поставила у центр реальних клієнтів TMRW, що відображає її прагнення будувати бренд разом з людьми, а не просто для них.
Сервіс TMRW використовує штучний інтелект для аналізу понад 1700 біомаркерів, інтеграції даних з носимих пристроїв та реалізації динамічних протоколів лікування в режимі реального часу — і все це за ціною, що значно менша, ніж у традиційній медицині. Клінічна модель компанії розроблена з урахуванням масштабування, розширюючи можливості лікарів та одночасно підвищуючи точність догляду.
«TMRW звернулись до нас з одним проханням: зробіть так, щоб нам стало страшно. Разом ми взялися зруйнувати м’який, пастельний світ велнесу й створити щось справді живе», — поділилися креатори.
