Щоб прорекламувати вихід відеогри Diablo IV, компанія-розробник Activision Blizzard нагадала про довгоочікуваний реліз демонічними коктейлями, анімаційними роликами, фрескою у соборі та білбордами по всьому світу.
Серед муралів та діджитал активацій, одна реклама привернула увагу своєю гострою естетикою. Розташований між двома будівлями діджитал білборд із написом «Ласкаво просимо до пекла, Нью-Йорку» був оточений густим помаранчевим смогом, оскільки дим від канадських лісових пожеж поглинув місто, а забруднення повітря досягло небувало високого рівня.
Зловісний персонаж, що променіє через усе місто, нависає над місцевими жителями, які намагаються впоратися з екологічною кризою. Зображення, яке облетіло соціальні мережі, звісно, є цілковитою випадковістю, але воно робить все, що має робити добре виконаний креативний білборд.
У Twitter головний креативний директор Activision і виконавчий віце-президент з корпоративних питань Лулу Ченг Месервей написала: «Я хотіла б пояснити, що Blizzard не має жодного відношення до лісових пожеж у Канаді. Насправді, ми рішуче виступаємо проти лісових пожеж і засуджуємо їх найрішучішим чином».