Так званий «демонічний мітшейк» рекламує четверту частину серії.
Поки геймери готуються до запуску гри Diablo IV, розробник франшизи Blizzard Entertainment випустив диявольський напій, щоб створити ажіотаж навколо гри.
Після відкритого бета-тестування нової гри по всьому ігровому світу залишилися купи демонів, убитих руками тисяч відданих і кровожерливих гравців. Вирішивши не допустити, щоб усе м’ясо демонів пропало даремно, його подрібнили, осушили, змішали і перетворили на напій. Не варто хвилюватися, напій на 100% веганський. Він просто натхненний культовим персонажем М’ясника.
Чи вистачить сміливості спробувати його? Якщо так, то фанатам Diablo у США потрібно написати про бренд у Twitter з хештегом #DemonMeatShake та #DiabloPromo. Близько 1000 коктейлів будуть доставлені геймерам у Нью-Йорку, Лос-Анджелесі та Чикаго.
17 травня відбулася ексклюзивна вечеря за запрошеннями, на яку зібралися VIP-персони, що обожнюють Diablo, щоб насолодитися вечерею з чотирьох страв, приготованих прямо з глибин гри.
Кампанія створена креативним агентством B-Reel.
Калеб Руел, віце-президент з маркетингу Diabo у Blizzard Entertainment, сказав: «Diablo IV позбавить нас від зла. Але спочатку ми представимо світ Diablo геймерам у найнесподіваніший і найдоступніший спосіб, у вигляді коктейлю з м’яса демонів. М’ясник пишався б нами».
Demon Meat Shake був створений у співпраці з британським партнером Bompas & Parr, який займається виробництвом продуктів харчування.
«З коктейлем Demon Meat Shake геймери можуть вбивати у грі та пити в реальному житті. Для нас велика честь допомогти Blizzard додати нову главу до культового всесвіту Diablo». — додав Зак Макдональд, креативний директор B-Reel.