«Кава для кавоманів»: ролики висміяли надто складні замовлення напоїв
21 Вер 2023, 10:35

«Кава для кавоманів»: ролики висміяли надто складні замовлення напоїв

Оскільки кавові напої стають дедалі складнішими, рекламний дебют бренду кави Peet’s Coffee націлений на справжніх поціновувачів кави.

Peet’s Coffee відомий тим, що обсмажує кавові зерна з 1966 року, своєю дебютною кампанією під назвою «Coffee for Coffee People» повертається до основ реклами кави.

Кожен з шести роликів кампанії, розробленій у партнерстві з агенцією Mischief, висміяв надмірно складні замовлення кави, демонструючи при цьому відданість бренду ідеальному обсмажуванню.

У головному ролику, «Mango Breeze» кожен напій звучить менш схожим на каву, ніж попередній: від «великого рожевого лимонаду «Манго Бриз» з додатковим сиропом асаї та ф’южн-бласт» для доньки до «знежиреної солодкої хурми без піни, дуже гарячий, дуже сухий, з половиною кави, потрійною ягодою та ф’южн-бластом». Бариста йде ще до того, як завершують замовлення.

Схожа думка висловлена в ролику «Birthday Cake», який розповідає про двох людей, що блукають тропічним лісом у пошуках кавових сумішей «Торт до дня народження» та «Пончики з райдужною обсипкою». Ролик перегукується з меседжем кампанії: Peet’s — це «створення кави для кавоманів».

Джессіка Баттімер, віце-президент з маркетингу бренду Peet’s, сказала: «Існує тисяча способів приготувати смачну каву, але в Peet’s це не означає, що кава відходить на другий план або перекривається іншими інгредієнтами. Ми любимо святкувати її такою, якою вона є: цей напрочуд універсальний і смачний напій. Здається, що останнім часом кавові компанії втратили інтерес до власне кави. Тож для Peet’s це була чудова можливість заявити про себе і дати людям зрозуміти, що наш пріоритет — це просто кава, найкраща кава».

Крім того, кампанія ґрунтується на внутрішньому дослідженні бренду Peet’s, яке висвітлює, наскільки глибокою є любов до кави серед справжніх кавоманів. Опитування споживачів показало, що 74% кавоманів вважають чашку кави найкращою частиною свого дня, а 87% знають, як відрізнити хорошу чашку кави від поганої, і 74% кавоманів заявили, що їм цікаво розбиратися в різних сортах, сумішах і походженнях кави.

«Як завзятий кавоман, я знав, що аудиторія чекає на бренд, який ставить каву на перше місце, тож це було лише питанням налагодження зв’язку з нею, — каже Карл Петерсон, креативний директор Mischief. — Іноді найшвидший спосіб показати людям, хто ви є, — це показати їм, ким ви не є. Ми вирішили, що найкращий спосіб зробити це — трохи покепкувати над «несправжніми» любителями кави».

Наразі кампанія проходить по всій території США, приділяючи особливу увагу ключовим ринкам у Сан-Франциско, Лос-Анджелесі, Бостоні та Вашингтоні, округ Колумбія. Інші елементи кампанії включають зовнішню рекламу, PR та медіа-канали, такі як Hulu, YouTube, Instagram, TikTok, Pinterest, Spotify та Amazon.

Розкажіть друзям про новину