K-pop-зірка стала обличчям кампанії SKIMS до Дня закоханих
22 Січ 2025, 10:50

K-pop-зірка стала обличчям кампанії SKIMS до Дня закоханих

Співачка Rosé з K-pop-гурту Blackpink очолила кампанію SKIMS до Дня святого Валентина.

На знімках співачка одягнена в оксамитову сукню-комбінацію та мереживну піжаму, прикрашену святковою графікою.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений SKIMS (@skims)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«День Святого Валентина завжди займав особливе місце в моєму серці, — каже Rosé. — Можливо, ще й тому, що це всього лише кілька днів після мого дня народження, він відчувається особливим для мене, майже як другий день народження. Ця колекція передає це відчуття завдяки романтичним і милим виробам. Я чудово провела час, знімаючись у цій кампанії, і сподіваюся, що всі почуватимуться так само впевнено і красиво в цих речах, як і я».

Основу колекції SKIMS складають одяг для дому з принтом у вигляді сердець. Минулого року бренд Кім Кардаш’ян зробив Lana del Rey обличчям своєї кампанії до Дня закоханих.

«Кожна кампанія Skims створена для того, щоб стати культовою, і Rosé ідеально це втілює, — додала Кардаш’ян, співзасновниця та креативна директорка SKIMS. — Її елегантність та енергія не мають собі рівних. Ця колекція романтична, весела та сповнена індивідуальності, і Rosé чудово це відобразила».

Розкажіть друзям про новину