Співачка Rosé з K-pop-гурту Blackpink очолила кампанію SKIMS до Дня святого Валентина.
На знімках співачка одягнена в оксамитову сукню-комбінацію та мереживну піжаму, прикрашену святковою графікою.
«День Святого Валентина завжди займав особливе місце в моєму серці, — каже Rosé. — Можливо, ще й тому, що це всього лише кілька днів після мого дня народження, він відчувається особливим для мене, майже як другий день народження. Ця колекція передає це відчуття завдяки романтичним і милим виробам. Я чудово провела час, знімаючись у цій кампанії, і сподіваюся, що всі почуватимуться так само впевнено і красиво в цих речах, як і я».
Основу колекції SKIMS складають одяг для дому з принтом у вигляді сердець. Минулого року бренд Кім Кардаш’ян зробив Lana del Rey обличчям своєї кампанії до Дня закоханих.
«Кожна кампанія Skims створена для того, щоб стати культовою, і Rosé ідеально це втілює, — додала Кардаш’ян, співзасновниця та креативна директорка SKIMS. — Її елегантність та енергія не мають собі рівних. Ця колекція романтична, весела та сповнена індивідуальності, і Rosé чудово це відобразила».