Lana del Rey стала обличчям кампанії SKIMS до Дня закоханих
19 Січ 2024, 11:25

Lana del Rey стала обличчям кампанії SKIMS до Дня закоханих

Бренд Кім Кардаш’ян SKIMS представив свою кампанію до Дня святого Валентина за участю американської співачки Lana del Rey.

Британська фотографка Наді Лі Коен створила для співачки серію образів, натхненних вінтажними пін-апами. Lana del Rey позувала у виробах SKIMS до Дня Святого Валентина з лімітованих колекцій Fits Everybody та Woven Shine.

«Я була великою прихильницею SKIMS із самого початку, — каже Lana del Rey. — Їхня колекція така гарна і мрійлива, що співпраця з [Коен] над креативом була такою цікавою».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Після того, як минулорічні пропозиції SKIMS до Дня святого Валентина були швидко розпродані, цьогорічна лінійка була розширена до 29 лімітованих колекцій нижньої білизни, одягу для відпочинку та комплектів для сну. Новинки вартістю від $16 до $124 представлені у яскравих та пастельних відтінках.

Також SKIMS представив свій перший набір їстівної білизни і набір «Play Kit» у чорному кольорі у комплекті з пов’язкою на очі.

Розкажіть друзям про новину