Ілона Маска закликали пожертвувати логотип Twitter задля порятунку вимираючих видів
28 Сер 2023, 11:09

Ілона Маска закликали пожертвувати логотип Twitter задля порятунку вимираючих видів

Синій птах Twitter потрапив до списку видів, що перебувають під загрозою зникнення.

Благодійна організація, яка займається порятунком папуг, World Parrot Trust запустила кампанію під назвою #LetTheBlueBirdFly, закликаючи Ілона Маска надати логотипу синього птаха Twitter нове життя, пожертвувавши його організації на підтримку критично важливих зусиль з охорони природи, освіти та збереження ареалів проживання.

Новина за темою
Старий логотип Twitter наголосив на збереженні природи

Заклик прозвучав у відповідь на нещодавнє рішення Ілона Маска про ребрендинг, що може призвести до зникнення улюбленого символу Twitter із суспільної свідомості.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Відео з синім ара заохочує приєднатися до кампанії, підписавшись на @ParrotTrust, поширивши повідомлення про кампанію та позначивши @elonmusk хештегом #LetTheBlueBirdFly.

Синій ара занесений до Червоної книги як зникаючий вид птахів. В природі їх існує менше 1 700 особин.

«Підтримуючи дух #LetTheBlueBirdFly, ми розширюємо наші зобов’язання щодо збереження видів папуг у їхніх природних середовищах існування та забезпечення їхнього процвітаючого існування як компаньйонів, — стверджує Стів Мілпачер, операційний директор World Parrot Trust. — Наша кампанія відображає саму суть нашої місії, підкреслюючи спільну відповідальність, яку ми всі несемо за збереження цих чудових створінь, подібно до культового синього птаха Twitter».

Кампанія була розроблена спільно з рекламним агентством Conill.

«Ми раді співпрацювати з World Parrot Trust, щоб додати наш творчий підхід до їхніх зусиль зі збереження дикої природи, — сказала Вероніка Елізондо, креативна директорка Conill. — Це саме той проєкт, який приносить особливе задоволення нашим командам. Це можливість творити добро у світі з благородною метою».

Розкажіть друзям про новину