Старий логотип Twitter наголосив на збереженні природи
01 Сер 2023, 10:11

Старий логотип Twitter наголосив на збереженні природи

Скориставшись невпинними розмовами навколо ребрендингу Twitter Ілона Маска та зміну логотипу блакитної пташки на X, природоохоронна організація WWF Deutschland використала еволюцію логотипу птаха, щоб показати, що деякі тварини знаходяться на межі зникнення, якщо люди не захистять їх.

У соціальних мережах організація заявила: «Весь світ оплакує втрату пташки Twitter. Близько мільйона реальних видів тварин знаходяться під загрозою зникнення. Сьогодні ми перебуваємо в епіцентрі найбільшого вимирання видів з часів кінця ери динозаврів.

Чверть видів ссавців, кожен восьмий вид птахів, понад 30% акул і скатів та 40% видів амфібій знаходяться під загрозою зникнення. Допоможіть нам врятувати тварин».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Пост у соціальній мережі LinkedIn став успішним для бренду, отримавши майже 20 000 реакцій.

Зображення у стилі таймлайн «Xtinction» є роботою рекламного агентства McCann Germany.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео