01 Сер 2023, 10:11

Старий логотип Twitter наголосив на збереженні природи

Скориставшись невпинними розмовами навколо ребрендингу Twitter Ілона Маска та зміну логотипу блакитної пташки на X, природоохоронна організація WWF Deutschland використала еволюцію логотипу птаха, щоб показати, що деякі тварини знаходяться на межі зникнення, якщо люди не захистять їх.

У соціальних мережах організація заявила: «Весь світ оплакує втрату пташки Twitter. Близько мільйона реальних видів тварин знаходяться під загрозою зникнення. Сьогодні ми перебуваємо в епіцентрі найбільшого вимирання видів з часів кінця ери динозаврів.

Чверть видів ссавців, кожен восьмий вид птахів, понад 30% акул і скатів та 40% видів амфібій знаходяться під загрозою зникнення. Допоможіть нам врятувати тварин».

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Пост у соціальній мережі LinkedIn став успішним для бренду, отримавши майже 20 000 реакцій.

Зображення у стилі таймлайн «Xtinction» є роботою рекламного агентства McCann Germany.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео