Burger King закликали прибрати рекламу з матерями, що їдять бургери після народження дитини
03 Жов 2024, 10:27

Burger King закликали прибрати рекламу з матерями, що їдять бургери після народження дитини

На платформі Change.org з’явилась петиція, яка пропонує заборонити рекламу «Bundles of Joy» від Burger King, де матері насолоджуються бургером після народження дитини.

Новина за темою
Burger King зобразив матерів, які насолоджуються бургером після народження дитини

Автор петиції зазначає, що ця реклама «грубо експлуатує пологи», а також «не відзначає трапезу після народження дитини, а натомість сприяє створенню нової сім’ї, яка любить шкідливу їжу».

«Індустрія фаст-фуду вже давно використовує людські емоції, щоб рекламувати нездорові продукти. Пологи повинні бути часом справжнього людського спілкування, вільного від хижацької реклами. Проте Burger King вирішив використати ці емоції для отримання прибутку, використовуючи цей особливий момент, щоб проштовхнути більше фаст-фуду», — написав автор петиції.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Від Burger King та його рекламних партнерів вимагають негайно припинити цю кампанію та відкликати всі пов’язані з нею рекламні матеріали.

Розкажіть друзям про новину