Burger King запустив кампанію, яка оспівує радість післяпологового харчування.
«Bundles of Joy» використала реальні зображення мам, які звернулися до улюбленого Burger King як за першою їжею після народження, а на постерах вказано точний час прибуття їхнього бургера.
Кампанія, створена спільно з агентством BBH London, народилася після того, як опитування, проведене Mumsnet від імені Burger King UK, показало, що для багатьох матерів їжа, яку вони їдять одразу після народження, є одним з найдивовижніших і незабутніх відчуттів у житті.
Вебсайт для батьків Mumsnet опитав понад 2 000 мам і виявив, що більше третини респондентів (39%) сказали, що їхня перша їжа після пологів була найкращою версією цієї їжі.
Паралельно з кампанією, яка була запущена 26 вересня, представлено ролик та відкрито одноденну гарячу лінію «The grill line», яка доставляла Whopper Meal молодим мамам.