«Без Volks немає Wagen»: Volkswagen відзначив любов та емоційний зв’язок водіїв до своїх автомобілів
08 Тра 2024, 11:45

«Без Volks немає Wagen»: Volkswagen відзначив любов та емоційний зв’язок водіїв до своїх автомобілів

Volkswagen та агенція adam&eveDDB відзначили роль бренду у житті своїх водіїв та шанувальників, випустивши нову бренд-платформу.

Нова платформа «YourWagen» походить від назви бренду Volkswagen, що буквально означає «народний автомобіль», і вшановує любов та емоційний зв’язок, який водії з усіх прошарків суспільства мають з автомобілями Volkswagen.

Платформа бренду стартувала з однойменної телевізійної кампанії, яка демонструє масштаб фандому Volkswagen через реальні історії любові до автомобілів від власників Volkswagen. Відстоюючи інтереси людей, які роблять бренд особливим, кампанія має на меті продемонструвати, що «Без Volks немає Wagen».

Ролик ілюструє центральну роль, яку автомобіль Volkswagen відіграє в житті багатьох людей, яскраво втілену в серії знімків із сімейних архівів, домашнього відео та спеціально відзнятих кадрів під музику хіта 1970-х років «Thank You for Being a Friend» Ендрю Голда. У кампанії, що розповідає зворушливі історії, які демонструють культовий статус бренду, беруть участь реальні водії Volkswagen з усієї Великобританії.

Кампанія триватиме на ТБ, VOD, соціальних та власних каналах до 30 червня, а друга хвиля буде запущена пізніше цього року.

Сара Кокс-Торнлі, керівник відділу маркетингу Volkswagen UK, сказала «Ця нова платформа бренду особлива. Ми залучили наших клієнтів і шанувальників з самого початку і працювали з ними, щоб створити щось, що, на нашу думку, є дійсно унікальним і спільним. Це те, що інші бренди просто не могли зробити, і що враховує широту та глибину нашої фан-бази. Почути деякі з історій про клієнтів та їхні автомобілі було дійсно корисним досвідом і демонструє, що Volkswagen завжди був і буде інклюзивним брендом — саме тому він є народним автомобілем».

Сем Ле Кер, директор по роботі з клієнтами adam&eveDDB, додав: «Volkswagen вже понад 60 років є перлиною в DDB, і ми не можемо не пишатися нашою спільною роботою над цією кампанією, яка допомогла відродити любов до цього блискучого бренду».

Розкажіть друзям про новину