03 Сер 2023, 12:00

Авіакомпанія продовжила кампанію про причини польотів влітку

Кампанія для British Airways від креативного агентства Uncommon є продовженням минулорічної кампанії, яка отримала Гран-прі на Каннських левах.

Новина за темою
Авіакомпанія створила рекламу, яка вказує на причини для польоту

Авіакомпанія British Airways продовжила досліджувати індивідуальні та оригінальні причини, які спонукають людей подорожувати, але цього разу вона зосередилася на святкуванні британського літа, у дощ чи спеку.

Минулорічна кампанія включала 500 унікальних принтів, які були розміщені на відкритому повітрі. Нові роботи продовжують тему використання розумних копій та впізнаваного дизайну, щоб справити враження.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Різниця полягає в тому, що креативники застосовують контекстний підхід, використовуючи візуальні підказки від об’єктів для відображення тексту. Одна реклама, яка передає хвилювання від перебування в супермаркеті за кордоном, надрукована на сирі Брі, інша використовує більш розслаблений підхід: слова написані на басейні надутому.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео