Coca-Cola представила рекламний ролик, присвячений священому місяцю Рамадан.
Анімаційна реклама показала колону вантажівок Coca-Cola, які вирушили у подорож, щоб відзначити початок Іфтару. Вантажівки стали центром громадської вечері, де зібрались люди і насолоджувались кока-колою. У такий спосіб ролик зобразив зріз різноманітного суспільства, що святкує Рамадан у всій його красі.
Ролик був створений студією креативного контенту The Mill+, а кампанію розробляло агентство AKQA UK.
«Ми хотіли, щоб анімація була яскравою, сповненою життя і справді передавала відчуття свята. Метою було створити колекцію більш тісних моментів між персонажами, які, об’єднавшись разом, створюють світ, сповнений життя», — сказав Кріс Велсбі, керівник анімації у The Mill.
Режисер The Mill+ Тім Фокс сказав: «Наповнення фільму автентичністю та особистим зв’язком з аудиторією було для мене пріоритетним завданням. Метою було досягти такої якості, яка б резонувала як у загальній естетиці, так і в анімаційному зображенні персонажів. Візуальна і тактильна суть реклами була навмисно розроблена так, щоб випромінювати відчуття ручної роботи. Завдяки відданості та майстерності нашої команди пристрасних художників та аніматорів ми успішно досягли цього унікального та персоналізованого дотику».