Анімаційний ролик Coca-Cola зобразив моменти радості та єднання під час Рамадану
12 Бер 2024, 11:41

Анімаційний ролик Coca-Cola зобразив моменти радості та єднання під час Рамадану

Coca-Cola представила рекламний ролик, присвячений священому місяцю Рамадан.

Анімаційна реклама показала колону вантажівок Coca-Cola, які вирушили у подорож, щоб відзначити початок Іфтару. Вантажівки стали центром громадської вечері, де зібрались люди і насолоджувались кока-колою. У такий спосіб ролик зобразив зріз різноманітного суспільства, що святкує Рамадан у всій його красі.

Ролик був створений студією креативного контенту The Mill+, а кампанію розробляло агентство AKQA UK.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ми хотіли, щоб анімація була яскравою, сповненою життя і справді передавала відчуття свята. Метою було створити колекцію більш тісних моментів між персонажами, які, об’єднавшись разом, створюють світ, сповнений життя», — сказав Кріс Велсбі, керівник анімації у The Mill.

Режисер The Mill+ Тім Фокс сказав: «Наповнення фільму автентичністю та особистим зв’язком з аудиторією було для мене пріоритетним завданням. Метою було досягти такої якості, яка б резонувала як у загальній естетиці, так і в анімаційному зображенні персонажів. Візуальна і тактильна суть реклами була навмисно розроблена так, щоб випромінювати відчуття ручної роботи. Завдяки відданості та майстерності нашої команди пристрасних художників та аніматорів ми успішно досягли цього унікального та персоналізованого дотику».

Розкажіть друзям про новину