Doritos оживив естетику ретро-фільмів для дорослих у рекламі гострих чипсів
30 Лип 2025, 17:23

Doritos оживив естетику ретро-фільмів для дорослих у рекламі гострих чипсів

Бренд снеків Doritos бере приклад з класичних фільмів для дорослих, щоб просувати свої нові чипси Golden Sriracha.

В основі кампанії лежить відеоролик «A Spicy, but Not Too Spicy Plumber», в якому зірка серіалу «Білий лотос» Волтон Гоггінс намагається полагодити протікання раковини для клієнтки. Сценарій насичений натяками, але актор підриває їх, граючи роль професійного фахівця, який дотримується правил (доки не з’їдає Doritos, звичайно).

Відео, зняте в стилі 1972 року, тривалістю майже чотири хвилини, наповнене стереотипами порнографічного жанру: обтягуючий одяг, спокусливі погляди і двозначні висловлювання.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Бренд заявив, що ця ініціатива, розроблена спільно з агентством Rethink, була натхнена уподобанням покоління Z до смаків, які є пікантними, але не надто гострими. «A Spicy, but Not Too Spicy Plumber» слідує цій ідеї з гумором, який є «грайливим і натякаючим», але ніколи не є відвертим.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео