Танець язика та оргазм від майонезу: 5 найгірших роликів Супербоула 2025
11 Лют 2025, 14:04

Танець язика та оргазм від майонезу: 5 найгірших роликів Супербоула 2025

Супербоул — це чудово, але не всі можуть бути переможцями. Запитайте у «Канзас-Сіті Чифс».

Те саме стосується і рекламодавців. Багато рекламних кампаній провалилися, і вже незабаром матимемо результати, які точно покажуть, які з них були переможцями, а які — переможеними.

Після добірки найкращих рекламних роликів Супербоула 2025 пропонуємо перелік найгірших реклам Великої гри.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Bud Light

Після бойкоту у 2023 році Bud Light менше зосередився на маркетингу для всіх, а більше на своїй «цільовій» аудиторії, зазначає бренд-редакторка видання Adweek Ребекка Стюарт. «Кастинг і сюжет кампанії до цьогорічного Супербоула (комік Шейн Гілліс, музикант Post Malone і квотербек Пейтон Меннінг рятують «відстійну» вечірку за допомогою пива і м’яса) свідчить про те, що бренд знову перестраховується».

Окрім того, дратувало те, наскільки ця реклама була без натхнення. Це не обов’язково має стати вирішальним фактором. Реклама сестринської компанії Bud Light — Budweiser — також повернулася до звичних тропів (тварини, жарти), але вона ефективно зачепила ностальгію.

Реклама Bud Light, здається, не зачепила нічого.

Coffee-Mate

Дивацтво заради дивацтва може бути ефективним інструментом для того, щоб люди запам’ятали рекламу. Але не завжди з найкращих причин.

«Coffee-Mate намагався бути дивним, але в підсумку просто викликав у мене огиду, — каже креативна редакторка Adweek Бріттані Кіфер. — І я хотіла більшого від ролі Шанаї Твейн».

Тележурналістка Салеа Бланафор погодилася. «Не сумнівайтеся: Шаная Твейн все ще та сама, але, можливо, бути частиною цієї реклами — не те, що треба», — написала вона у своєму відгуку про рекламний ролик.

Креативники, яких опитало видання, були дещо прихильнішими.

Foundation to Combat Antisemitism

Важко повірити, що реклама про боротьбу з антисемітизмом може потрапити до списку найгірших, але її виконання дійсно не відповідає рівню, а Snoop Dogg і Том Бреді, які кричать один на одного, дійсно розмивають її послання.

Звісно, послання ще більше розмивається тим фактом, що, як багато хто зазначає, в ньому взагалі не згадується антисемітизм. Неконкретний заклик не ненавидіти інших є настільки базовим, що здається, ніби його варто було б адресувати школярам молодших класів.

Hellmann’s

«Майонез не є цікавим, але завдання реклами полягає в тому, щоб зробити так, щоб це здавалося, — сказала випускова редакторка Єва Кіс. — Hellmann’s не тільки не впорався, але й полінувався скопіювати нота в ноту культову сцену з фільму «Коли Гаррі зустрів Саллі», і подумав, що додавання Сідні Свіні допоможе продати його. Притримайте майонез, дякую».

Це найбільша невдала нагода для возз’єднання великих зірок. Була можливість здивувати людей, і найбільшою несподіванкою стала поява третьої зірки, яка приваблює молодих шанувальників, що не виросли на Мег Раян та Біллі Крісталі.

Креативні професіонали, яких опитало Adweek, також були розчаровані.

Hims & Hers

Це була, безумовно, найсуперечливіша реклама Супербоула.

Але суперечки були обґрунтованими. Деякі співробітники Adweek оцінили послання, яке намагалася донести платформа телемедицини Hims & Hers. Але багато інших у редакції вважали його менш впливовим, а наша авторка Ніколь Спектор навіть розлютилася після перегляду: «Все почалося так потужно, а потім перетворилося на якусь жахливу іронію з «Сутінкової зони». Вони критикують американську систему, а потім продають препарати, вироблені в США?».

Креативники також розкритикували рекламу.

Розкажіть друзям про новину