Лінивці, теорія змови та жіноча сила: 10 найкращих реклам Супербоула 2025
10 Лют 2025, 14:57

Лінивці, теорія змови та жіноча сила: 10 найкращих реклам Супербоула 2025

9 лютого 2025 року відбулася найяскравіша подія американського футболу — Супербоул. Це не тільки фінальна гра за звання чемпіона Національної ліги футболу, а й можливість для світових брендів виділитися серед конкурентів та запам’ятатися глядачам.

Видання Adweek зібрало найкращі ролики Супербоула 2025 — від зламаної казки та пронизливої татової подорожі до абсурдного поп-реміксу та подвійної дози жіночої сили.

Michelob Ultra «The Ultra Hustle» 

Ролик «Ultra Hustle» від бренду пива Michelob Ultra може бути одним з найкращих прикладів сучасного тренду на поєднання зрілого таланту з молодою кров’ю. Актори Кетрін О’Гара та Віллем Дефо — гравці в піклбол, яких дуже недооцінюють, і які ділять майданчик разом із легендою НФЛ Ренді Моссом, олімпійським чемпіоном Раяном Кроузером та баскетболісткою Сабріною Іонеску.

Disney+ «What If?»

Світ стримінгу — це повітряні бої, і його гравці, як правило, на висоті зі своєю креативною грою. Минулого року Paramount+ створив одну з найулюбленіших рекламних кампаній до Супербоула, а тепер настала черга Disney+, у якому зібрали улюблених персонажів із «Крижаного серця», «Ведмедя», «Думками навиворіт», «Зоряних воєн», «Убивства в одній будівлі» та інших фільмів.

Dove «Keep Her Confident» 

Захоплює і водночас лякає те, що Dove досі має стільки матеріалу для своєї кампанії «Campaign for Real Beauty», яка стартувала у 2004 році. Відтоді бренд кидає виклик нереалістичним суспільним стандартам краси у своїх маркетингових та освітніх ініціативах. Нова глава — це ролик, в центрі якого безтурботна 3-річна дівчинка, чиє сприйняття свого тіла зміниться на 180 градусів до 14 років. У ролику немає діалогів, але він промовистий і слугує гідним продовженням «It’s a Hard-Knock Life», який вийшов у 2024 році.

Ram «Drive Your Own Story»

Бренд легких вантажівок Ram Trucks продемонстрував свої постійні відносини з актором Гленом Пауеллом у ролику з п’янкою сумішшю екшену та чарівності. «Drive Your Own Story» — це зламана казка з «суворим лісовим чуваком» у головній ролі замість Золотоволоски, який показує Трьох Ведмедів такими, якими їх ще ніколи не бачили.

Mountain Dew «Kiss from a Lime»

Бренд газованих напоїв Mountain Dew знову демонструє абсурд. У ролику співак Seal в образі тюленя співає серенаду Becky G та Mountain Dude, яка є переробленою версією його хіта «Kiss from a Rose». Досить дивно, щоб залишитися в пам’яті надовго, і хіба це не показник рекламного успіху?

Uber Eats «A Century of Cravings»

Якщо раніше ніколи не спадало на думку, що футбол має багато посилань і зв’язків з кулінарією, то тепер це точно станеться. І, можливо, саме в цьому «A Century of Cravings» досягає найбільшого успіху, даючи глядачам те, чого вони не можуть не бачити. Але на другому місці за досконалістю подачі було те, що актор Меттью Мак-Конагей поширював конспірологічну теорію про те, що футбол був винайдений, щоб продавати їжу.

Новина за темою
Меттью Мак-Конагей поділився теорією змови про зв’язок їжі та футболу

Dunkin «DunKings 2: The Movie»

The DunKings, вигаданий бойз-бенд мережі кондитерських закусочних Dunkin’ на чолі з Беном Аффлеком, повернулися, і це було варте того, щоб чекати. Хоча Метт Деймон не повернувся до сиквелу, його відсутність майже непомітна через веселу гру Джеремі Стронга. Тут актор занурюється у бочку з кавовими зернами та перевтілюється у героя Американської революції Пола Ревіра.

Coors Light «Case of the Mondays»

Чи є понеділок гірший, ніж наступний день після неділі Супербоула? Рекламний ролик Coors Light влучно передає цей настрій завдяки команді антропоморфних лінивців. Вони намагаються впоратися з офісними завданнями, заняттями на велотренажерах та походами за продуктами — і все це в уповільненому темпі.

Google Pixel «Dream Job»

У кожній рекламі на Супербоулі є принаймні одна, що викликає сльози, і цьогоріч Google приніс хустинки. У рекламі показано чоловіка, який використовує ШІ-помічника Gemini, щоб потренувати свої відповіді на співбесіді. Поки він розмірковує про роботу, яка навчила його найбільше, сцени зображують зворушливі моменти з його шляху становлення як батька.

Nike «So Win» 

На спортивній арені, де домінують чоловіки, Nike переключає увагу на жінок-спортсменок, які змінюють правила гри. «So Win» звертається до всього того, що спортсменкам — і жінкам загалом — кажуть, що вони не можуть або не повинні робити, перш ніж віддати належне їхнім сміливим мріям і невпинному прагненню до перемоги.

Розкажіть друзям про новину