Лінивці, теорія змови та жіноча сила: 10 найкращих реклам Супербоула 2025
10 Лют 2025, 14:57

Лінивці, теорія змови та жіноча сила: 10 найкращих реклам Супербоула 2025

9 лютого 2025 року відбулася найяскравіша подія американського футболу — Супербоул. Це не тільки фінальна гра за звання чемпіона Національної ліги футболу, а й можливість для світових брендів виділитися серед конкурентів та запам’ятатися глядачам.

Видання Adweek зібрало найкращі ролики Супербоула 2025 — від зламаної казки та пронизливої татової подорожі до абсурдного поп-реміксу та подвійної дози жіночої сили.

Michelob Ultra «The Ultra Hustle» 

Ролик «Ultra Hustle» від бренду пива Michelob Ultra може бути одним з найкращих прикладів сучасного тренду на поєднання зрілого таланту з молодою кров’ю. Актори Кетрін О’Гара та Віллем Дефо — гравці в піклбол, яких дуже недооцінюють, і які ділять майданчик разом із легендою НФЛ Ренді Моссом, олімпійським чемпіоном Раяном Кроузером та баскетболісткою Сабріною Іонеску.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Disney+ «What If?»

Світ стримінгу — це повітряні бої, і його гравці, як правило, на висоті зі своєю креативною грою. Минулого року Paramount+ створив одну з найулюбленіших рекламних кампаній до Супербоула, а тепер настала черга Disney+, у якому зібрали улюблених персонажів із «Крижаного серця», «Ведмедя», «Думками навиворіт», «Зоряних воєн», «Убивства в одній будівлі» та інших фільмів.

Dove «Keep Her Confident» 

Захоплює і водночас лякає те, що Dove досі має стільки матеріалу для своєї кампанії «Campaign for Real Beauty», яка стартувала у 2004 році. Відтоді бренд кидає виклик нереалістичним суспільним стандартам краси у своїх маркетингових та освітніх ініціативах. Нова глава — це ролик, в центрі якого безтурботна 3-річна дівчинка, чиє сприйняття свого тіла зміниться на 180 градусів до 14 років. У ролику немає діалогів, але він промовистий і слугує гідним продовженням «It’s a Hard-Knock Life», який вийшов у 2024 році.

Ram «Drive Your Own Story»

Бренд легких вантажівок Ram Trucks продемонстрував свої постійні відносини з актором Гленом Пауеллом у ролику з п’янкою сумішшю екшену та чарівності. «Drive Your Own Story» — це зламана казка з «суворим лісовим чуваком» у головній ролі замість Золотоволоски, який показує Трьох Ведмедів такими, якими їх ще ніколи не бачили.

Mountain Dew «Kiss from a Lime»

Бренд газованих напоїв Mountain Dew знову демонструє абсурд. У ролику співак Seal в образі тюленя співає серенаду Becky G та Mountain Dude, яка є переробленою версією його хіта «Kiss from a Rose». Досить дивно, щоб залишитися в пам’яті надовго, і хіба це не показник рекламного успіху?

Uber Eats «A Century of Cravings»

Якщо раніше ніколи не спадало на думку, що футбол має багато посилань і зв’язків з кулінарією, то тепер це точно станеться. І, можливо, саме в цьому «A Century of Cravings» досягає найбільшого успіху, даючи глядачам те, чого вони не можуть не бачити. Але на другому місці за досконалістю подачі було те, що актор Меттью Мак-Конагей поширював конспірологічну теорію про те, що футбол був винайдений, щоб продавати їжу.

Новина за темою
Меттью Мак-Конагей поділився теорією змови про зв’язок їжі та футболу

Dunkin «DunKings 2: The Movie»

The DunKings, вигаданий бойз-бенд мережі кондитерських закусочних Dunkin’ на чолі з Беном Аффлеком, повернулися, і це було варте того, щоб чекати. Хоча Метт Деймон не повернувся до сиквелу, його відсутність майже непомітна через веселу гру Джеремі Стронга. Тут актор занурюється у бочку з кавовими зернами та перевтілюється у героя Американської революції Пола Ревіра.

Coors Light «Case of the Mondays»

Чи є понеділок гірший, ніж наступний день після неділі Супербоула? Рекламний ролик Coors Light влучно передає цей настрій завдяки команді антропоморфних лінивців. Вони намагаються впоратися з офісними завданнями, заняттями на велотренажерах та походами за продуктами — і все це в уповільненому темпі.

Google Pixel «Dream Job»

У кожній рекламі на Супербоулі є принаймні одна, що викликає сльози, і цьогоріч Google приніс хустинки. У рекламі показано чоловіка, який використовує ШІ-помічника Gemini, щоб потренувати свої відповіді на співбесіді. Поки він розмірковує про роботу, яка навчила його найбільше, сцени зображують зворушливі моменти з його шляху становлення як батька.

Nike «So Win» 

На спортивній арені, де домінують чоловіки, Nike переключає увагу на жінок-спортсменок, які змінюють правила гри. «So Win» звертається до всього того, що спортсменкам — і жінкам загалом — кажуть, що вони не можуть або не повинні робити, перш ніж віддати належне їхнім сміливим мріям і невпинному прагненню до перемоги.

Розкажіть друзям про новину