24-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами оголосив імена переможців. Частина 1
26 Тра 2023, 11:20

24-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами оголосив імена переможців. Частина 1

24-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами оголосив імена переможців 12 конкурсів. Анонсування переможців спеціального конкурсу PEACE відбудеться сьогодні, 26 травня. Серед анонсованих нагород 9 Best of Contest, 9 Gold, 25 Siver, 48 Bronze, 88 Shortlist в учасників з 22 країн.

КМФР 2023 пройшов в рамках Ukrainian Creative Stories 2023 та був присвячений виключно суспільно значущим комунікаціям. Make the world a better place – головний меседж, який фестиваль несе креаторам у всьому світі. 

Конкурсна програма фестивалю складалась з 13 конкурсів та 143 категорій. За нагороди змагалися 1025 конкурсних робіт з 33 країн світу, які оцінило п’ять команд міжнародного журі з 41 досвідченими та титулованими рекламістами з 25 країн.

Фестиваль анонсує переможців, які найкращим чином демонструють використання креативних комунікацій для створення змін і позитивного впливу на світ в 12 конкурсах:

  • Environment & Sustainability
  • Human Rights, Justice & Strong Institutions
  • Education: Quality, Civic & Social Education
  • Gender Equality & LGBTQ Rights
  • Poverty & Hunger
  • Health & Well-Being
  • Children: Health/Safety/Happiness
  • Prosperity: Economic Growth, Innovations, Industry
  • Animal Care & Protection
  • Arts and Culture
  • Partnership for The Goals
  • Local Solutions

91 нагороду та 88 шорт-листів отримали учасники з 22 країн: Австралії, Азербайджану, Бельгії, Болгарії, Великобританії, Венесуели, Грузії, Естонії, Ісландії, Казахстану, Латвії, Литви, Німеччини, Норвегії, ОАЕ, Польщі, Словенії, Угорщини, Узбекистану, України, Франції та Хорватії.

Ось українські представники, які отримали золото та срібло:

Gold

  • Агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з проєктом “Carol for the Charity” для Міністерства закордонних справ України, NGO Brand Ukraine та Фундації Олени Зеленської у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C08. CHILDREN: HEALTH/SAFETY/HAPPINESS / C08-02. RADIO/AUDIO ADVERTISING та у C11. ARTS AND CULTURE / C11-02. RADIO/AUDIO ADVERTISING.

Ця робота також отримала срібло у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C11. ARTS AND CULTURE / C11-11. ACTIVATION CAMPAIGNS.

  • ANGRY agency з проєктом “Christmas not war” для бренду «Бетон від Ковальської» у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C13. LOCAL SOLUTIONS / C13-04. OUT OF HOME ADVERTISING.

Ця робота також отримала срібло у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C01. PEACE / C01-04. OUT OF HOME ADVERTISING.

  • Агенція Bickerstaff.734 з роботою “LEOPARDS FOR UKRAINE” для Міністерства закордонних справ України, NGO Brand Ukraine у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C13. LOCAL SOLUTIONS / C13-09. PR CAMPAIGNS та C13-07. SOCIAL MEDIA & INFLUENCE.

Ця робота також отримала срібло у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C13. LOCAL SOLUTIONS / C13-11. ACTIVATION CAMPAIGNS.

Silver

  • Агенція Publicis Groupe Content з проєктом “WikiTruth” для «Український Свідок» у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C03. HUMAN RIGHTS, JUSTICE & STRONG INSTITUTIONS / C03-07. SOCIAL MEDIA & INFLUENCE та у PR CAMPAIGNS.
  • ISD Group з проєктом “Puberty and personal space” для Фонду ООН у галузі народонаселення у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C08. CHILDREN: HEALTH/SAFETY/HAPPINESS / C08-01. FILM.
  • Фонд Східна Європа з піснею та відео “Watch Where You’re Going!” для Державної служби України з надзвичайних ситуацій, українського гурту TNMK у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C08. CHILDREN: HEALTH/SAFETY/HAPPINESS / C08-07. SOCIAL MEDIA & INFLUENCE.

З повним списком переможців можна ознайомитись за посиланням.

Розкажіть друзям про новину