24-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами оголосив імена переможців 12 конкурсів. Анонсування переможців спеціального конкурсу PEACE відбудеться сьогодні, 26 травня. Серед анонсованих нагород 9 Best of Contest, 9 Gold, 25 Siver, 48 Bronze, 88 Shortlist в учасників з 22 країн.
КМФР 2023 пройшов в рамках Ukrainian Creative Stories 2023 та був присвячений виключно суспільно значущим комунікаціям. Make the world a better place – головний меседж, який фестиваль несе креаторам у всьому світі.
Конкурсна програма фестивалю складалась з 13 конкурсів та 143 категорій. За нагороди змагалися 1025 конкурсних робіт з 33 країн світу, які оцінило п’ять команд міжнародного журі з 41 досвідченими та титулованими рекламістами з 25 країн.
Фестиваль анонсує переможців, які найкращим чином демонструють використання креативних комунікацій для створення змін і позитивного впливу на світ в 12 конкурсах:
- Environment & Sustainability
- Human Rights, Justice & Strong Institutions
- Education: Quality, Civic & Social Education
- Gender Equality & LGBTQ Rights
- Poverty & Hunger
- Health & Well-Being
- Children: Health/Safety/Happiness
- Prosperity: Economic Growth, Innovations, Industry
- Animal Care & Protection
- Arts and Culture
- Partnership for The Goals
- Local Solutions
91 нагороду та 88 шорт-листів отримали учасники з 22 країн: Австралії, Азербайджану, Бельгії, Болгарії, Великобританії, Венесуели, Грузії, Естонії, Ісландії, Казахстану, Латвії, Литви, Німеччини, Норвегії, ОАЕ, Польщі, Словенії, Угорщини, Узбекистану, України, Франції та Хорватії.
Ось українські представники, які отримали золото та срібло:
Gold
- Агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з проєктом “Carol for the Charity” для Міністерства закордонних справ України, NGO Brand Ukraine та Фундації Олени Зеленської у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C08. CHILDREN: HEALTH/SAFETY/HAPPINESS / C08-02. RADIO/AUDIO ADVERTISING та у C11. ARTS AND CULTURE / C11-02. RADIO/AUDIO ADVERTISING.
Ця робота також отримала срібло у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C11. ARTS AND CULTURE / C11-11. ACTIVATION CAMPAIGNS.
- ANGRY agency з проєктом “Christmas not war” для бренду «Бетон від Ковальської» у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C13. LOCAL SOLUTIONS / C13-04. OUT OF HOME ADVERTISING.
Ця робота також отримала срібло у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C01. PEACE / C01-04. OUT OF HOME ADVERTISING.
- Агенція Bickerstaff.734 з роботою “LEOPARDS FOR UKRAINE” для Міністерства закордонних справ України, NGO Brand Ukraine у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C13. LOCAL SOLUTIONS / C13-09. PR CAMPAIGNS та C13-07. SOCIAL MEDIA & INFLUENCE.
Ця робота також отримала срібло у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C13. LOCAL SOLUTIONS / C13-11. ACTIVATION CAMPAIGNS.
Silver
- Агенція Publicis Groupe Content з проєктом “WikiTruth” для «Український Свідок» у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C03. HUMAN RIGHTS, JUSTICE & STRONG INSTITUTIONS / C03-07. SOCIAL MEDIA & INFLUENCE та у PR CAMPAIGNS.
- ISD Group з проєктом “Puberty and personal space” для Фонду ООН у галузі народонаселення у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C08. CHILDREN: HEALTH/SAFETY/HAPPINESS / C08-01. FILM.
- Фонд Східна Європа з піснею та відео “Watch Where You’re Going!” для Державної служби України з надзвичайних ситуацій, українського гурту TNMK у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C08. CHILDREN: HEALTH/SAFETY/HAPPINESS / C08-07. SOCIAL MEDIA & INFLUENCE.
З повним списком переможців можна ознайомитись за посиланням.