23 Лип 2024, 12:46

Періс Гілтон запустила гарячу лінію для розмов про стосунки

Періс Гілтон прикрасила яскраві рожеві білборди по всьому Лос-Анджелесу, тримаючи в руках рожевий розкладний телефон і закликаючи тих, хто заплутався в сучасних проблемах дейтингу, телефонувати на її гарячу лінію «That’s Hotline».

Натхненна культовим слоганом Гілтон «Це гаряче», гаряча лінія обіцяє надати поради від Періс, щоб допомогти абонентам припинити «переслідування» своїх колишніх і впоратися з гостингом, газлайтингом та іншим. Шанувальники можуть зателефонувати на гарячу лінію за номером 855-THTS-HOT.

Новина за темою
Крістіна Агілера запустила гарячу лінію для розмов про інтим

Білборди, створені Періс Гілтон та її медіа та брендинговою компанією 11:11 Media, були розроблені для просування нового синглу спадкоємиці «Chasin’». Трек, у якому бере участь поп-сенсація Меган Трейнор, вийде 26 липня, напередодні релізу другого повноформатного альбому Гілтон, що відбудеться 6 вересня.

Нова кампанія має на меті донести до шанувальників піднесений та надихаючий меседж пісні та допомогти їм віднайти любов до себе після нездорових стосунків.

«Нам з Меган так весело, коли ми разом, і я хотіла, щоб кампанія для «Chasin’» передала це відчуття, — розповіла Гілтон. — Створення «Гарячої лінії» — це спосіб подарувати частину цього задоволення моїм шанувальникам, одночасно використовуючи ностальгію за минулим, яку ми всі любимо. Це також ще один великий крок у моїй музичній подорожі, і після виходу цього синглу на мене чекає ще багато чого: презентація альбому 6 вересня, живі виступи, колаборації — альбом «Infinite Icon» буде саме таким, культовим».

Кампанія зовнішньої реклами включає понад 25 білбордів по всьому Лос-Анджелесу.

За словами Рейчел Веббер, директора з комерційних питань та брендингу 11:11 Media, команда черпала візуальне натхнення з «мелодраматичних» білбордів для адвокатів, розклеєних по всьому Лос-Анджелесу та Нью-Йорку. «Нам подобається їхня агітаційна, надмірна атмосфера, і ми хотіли передати це відчуття як у креативі, так і в зовнішніх носіях», — каже вона.

Звичайно, кампанія не була б повною без обігрування ностальгічної сторони особистого бренду Періс. «Періс — інфлюенсер 2000 року, — додала Веббер. — Тож, з естетичної точки зору, нам було цікаво надихнутися атмосферою вечірок з ночівлею на початку 2000-х, де Періс сидить у рожевому одязі зі своїм телефоном Motorola, заохочуючи свою найкращу подругу знати, чого вона варта».

Розкажіть друзям про новину