11 Чер 2024, 13:32

Крістіна Агілера запустила гарячу лінію для розмов про інтим

Бренд лубрикантів і засобів для сексуального здоров’я Playground, співзасновницею якого є співачка Крістіна Агілера, запустив новий лубрикант Pillow Talk, що підвищує лібідо.

Лубрикант є останньою версією персонального лубриканта на водній основі та коштує $20.

«Людям дійсно незручно говорити про все, що стосується сексуального здоров’я», — сказала співзасновниця і виконавча директорка Playground Кетрін Меджі, додавши, що їй особисто було соромно під час процесу збору коштів для бренду минулого року. «Ми керуємося місією, і для нас важлива не стільки продукція, скільки причина, послання та мета».

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Якщо лубрикант на водній основі вже кілька разів виходив на ринок, то Pillow Talk був дітищем самої Агілери.

Лубрикант Pillow Talk, до складу якого входить адаптогенна формула бренду, що підвищує лібідо, містить ноти троянди, квітки геліотропа, півонії та бобів тонка. За словами Меджі, складну есенцію можна описати як «дика троянда і вершки», і вона викликає такі слова, як «теплий, жіночний, сексуальний, чуттєвий, романтичний, мрійливий, тонкий, вершковий, звабливий [і] привабливий». Зважаючи на свою місію, Playground пожертвує 1% від продажу Pillow Talk до організації Center for Intimacy Justice.

Щоб відзначити це, бренд також запустив нову кампанію, у центрі якої — гаряча лінія 1-888-PLY-GRND, організована Агілерою з метою дестигматизації розмов про секс.

«Ця гаряча лінія дасть можливість людям зателефонувати і виграти справжню розмову з Крістіною, а також поговорити про соціальну мету та місію Playground», — каже Мейджі.

На гарячій лінії абоненти зможуть почути поради від Агілери щодо інтимних стосунків, дізнатися про Pillow Talk, отримати код на знижку та поділитися власними порадами. Абоненти також можуть залишити голосове повідомлення зі своїм номером телефону, щоб мати можливість отримати індивідуальну розмову з Агілерою.

«Ця кампанія звертається безпосередньо до жінок, заохочуючи до більш відвертих розмов і кидаючи виклик культурі сорому, що оточує жіноче сексуальне здоров’я і задоволення, і все це робить свій внесок у важливу справу», — прокоментувала Агілера.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео