Coca-Cola у рамках своєї платформи Creations представила новий смак «Wozzaah», який підкреслює яскравий дух Африки і наразі доступний в Алжирі, Марокко, Нігерії та Південній Африці.
«Wozzaah» має на меті втілити африканську культуру, зокрема, глобальне зростання музичних жанрів афробітс та амапіано через смак та упаковку, а назва напою походить від зулуського терміну, що означає «йди сюди».
Кажуть, що напій смакує як Coke Zero, змішаний з «яскравим фруктовим смаком». Хоча бренд не розкриває, що саме це за фрукти, можна припустити, що це тропічні.
Кенійська ілюстраторка Джой Річу розробила дизайн баночки, що вирізняється яскравим поєднанням жовтого та фіолетового кольорів, з відтінками бірюзи та знакового для бренду червоного.
Щоб відзначити запуск, компанія співпрацювала з есватінською ді-джейкою Uncle Waffles для проведення концерту в південноафриканському місті Йоганнесбург. Музикантка також провела диджитал презентацію смаку, яка включала в себе кастомізовані лінзи для Snapchat.
Coca-Cola також співпрацювала з першою нігерійською скейтбординговою компанією WAFFLESNCREAM для виробництва товарів, доступних у всьому світі.
З моменту запуску Coca-Cola Creations у 2022 році ініціатива представила десять унікальних смаків, натхненних різними концепціями та колабораціями, такими як метапростір, K-Wave та смак космосу. «Wozzaah» — одинадцятий смак у лінійці, що позиціонується як свято африканської культури.