Coca-Cola представила смак, натхненний африканською культурою
27 Тра 2024, 17:16

Coca-Cola представила смак, натхненний африканською культурою

Coca-Cola у рамках своєї платформи Creations представила новий смак «Wozzaah», який підкреслює яскравий дух Африки і наразі доступний в Алжирі, Марокко, Нігерії та Південній Африці.

«Wozzaah» має на меті втілити африканську культуру, зокрема, глобальне зростання музичних жанрів афробітс та амапіано через смак та упаковку, а назва напою походить від зулуського терміну, що означає «йди сюди».

Кажуть, що напій смакує як Coke Zero, змішаний з «яскравим фруктовим смаком». Хоча бренд не розкриває, що саме це за фрукти, можна припустити, що це тропічні.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кенійська ілюстраторка Джой Річу розробила дизайн баночки, що вирізняється яскравим поєднанням жовтого та фіолетового кольорів, з відтінками бірюзи та знакового для бренду червоного.

Щоб відзначити запуск, компанія співпрацювала з есватінською ді-джейкою Uncle Waffles для проведення концерту в південноафриканському місті Йоганнесбург. Музикантка також провела диджитал презентацію смаку, яка включала в себе кастомізовані лінзи для Snapchat.

Coca-Cola також співпрацювала з першою нігерійською скейтбординговою компанією WAFFLESNCREAM для виробництва товарів, доступних у всьому світі.

З моменту запуску Coca-Cola Creations у 2022 році ініціатива представила десять унікальних смаків, натхненних різними концепціями та колабораціями, такими як метапростір, K-Wave та смак космосу. «Wozzaah» — одинадцятий смак у лінійці, що позиціонується як свято африканської культури.

Розкажіть друзям про новину