Мертва австралійська регбі-команда звернулась до влади з проханням
25 Вер 2023, 16:28

Мертва австралійська регбі-команда звернулась до влади з проханням

У той час як «Валлабі» зазнали поразки на чемпіонаті світу з регбі у Франції, колектив рекламної індустрії висвітлив іншу битву — за припинення спонсорства викопних видів палива.

Зомбі-команда «The Dead Wallabies» провела прес-конференцію в будівлі Федерального парламенту і знялася в гумористичному короткометражному фільмі на знак протесту проти того, що національну команду з регбі спонсорує газова компанія Santos.

«The Dead Wallabies» підтримали кампанію «Fossil Ad Ban», яка закликає до обмежень реклами, як реклами тютюнових виробів, та спонсорства вугілля, нафти та газу через їхній вплив на клімат та здоров’я.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«The Dead Wallabies» — це співпраця між колективом комунікаційної індустрії Comms Declare та організацією кліматичних активістів Rouser.

Comms Declare представляє сотні професіоналів у сфері комунікацій, агентств та організацій, які заявили, що не будуть сприяти зростанню видобутку викопного палива, високому рівню забруднення парниковими газами як звичайному бізнесу, а також обману, відволіканню уваги або фабрикувати наукові чи кліматичні дії.

Засновниця Comms Declare Белінда Ноубл заявила: «Ця співпраця демонструє, як об’єднані зусилля людей з усієї рекламної індустрії можуть змінити розмову про жахливу роль викопного палива в глобальному потеплінні. Не потрібно їсти мізки, щоб знати, що нафтогазові компанії, такі як Santos, спонсорують спорт, щоб відтермінувати кліматичні дії, а етичні агентства все частіше заявляють, що «ми повинні бути рішенням, а не проблемою».

Роб Біміш, засновник організації Rouser, додав: «Спонсорство та реклама викопного палива є підступним. Це маніпулятивна тактика, яка підтримує соціальну ліцензію компаній, що видобувають викопне паливо, і затримує термінові, радикальні кліматичні дії в такий критичний час».

Спонсором Чемпіонату світу з футболу є нафтова компанія TotalEnergies, яка є об’єктом кампанії Greenpeace.

Розкажіть друзям про новину