ЮНІСЕФ зобразила проблему недоїдання у колекції керамічних тарілок
15 Січ 2025, 17:21

ЮНІСЕФ зобразила проблему недоїдання у колекції керамічних тарілок

Агенція Dentsu Vietnam представила кампанію «Malnutrition Plates», спрямовану на підвищення обізнаності та збір коштів для програм ЮНІСЕФ з харчування у В’єтнамі шляхом перетворення повсякденного посуду на символи адвокації.

Недоїдання залишається важливою, але часто ігнорованою проблемою у В’єтнамі, від якої страждають мільйони дітей. Кампанія прагне привернути увагу до цієї невидимої кризи, представляючи відповідну статистику за допомогою яскравих дизайнів на керамічних тарілках.

У партнерстві з в’єтнамським брендом вишуканої порцеляни Minh Long кампанія представляє колекцію керамічних тарілок, покликаних відобразити вплив недоїдання. Посуд можна придбати на спеціальному мікросайті, офіційному вебсайті Minh Long, основних платформах електронної комерції та в окремих торгових точках по всьому В’єтнаму.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Доходи від продажу тарілок будуть безпосередньо спрямовані на підтримку програм ЮНІСЕФ, спрямованих на забезпечення харчування, навчання медичних працівників та допомогу сім’ям.

Розкажіть друзям про новину