Агенція Dentsu Vietnam представила кампанію «Malnutrition Plates», спрямовану на підвищення обізнаності та збір коштів для програм ЮНІСЕФ з харчування у В’єтнамі шляхом перетворення повсякденного посуду на символи адвокації.
Недоїдання залишається важливою, але часто ігнорованою проблемою у В’єтнамі, від якої страждають мільйони дітей. Кампанія прагне привернути увагу до цієї невидимої кризи, представляючи відповідну статистику за допомогою яскравих дизайнів на керамічних тарілках.
У партнерстві з в’єтнамським брендом вишуканої порцеляни Minh Long кампанія представляє колекцію керамічних тарілок, покликаних відобразити вплив недоїдання. Посуд можна придбати на спеціальному мікросайті, офіційному вебсайті Minh Long, основних платформах електронної комерції та в окремих торгових точках по всьому В’єтнаму.
Доходи від продажу тарілок будуть безпосередньо спрямовані на підтримку програм ЮНІСЕФ, спрямованих на забезпечення харчування, навчання медичних працівників та допомогу сім’ям.