Як «хакнути» доросле життя: ПУМБ розповідає про вигідні кредитні рішення
20 Тра 2025, 11:00

Як «хакнути» доросле життя: ПУМБ розповідає про вигідні кредитні рішення

У який момент люди починають розуміти, що почалося доросле життя? Можливо, коли починають любити оливки? Або коли знають ціни на яйця? 

Дослідивши реальні життєві історії, ПУМБ представив нову національну кампанію про кредитні продукти банку, які допомагають у дорослому житті.

ПУМБ піднімає тему: дорослість — це не тільки відповідальність, а й уміння розбиратись і знаходити найкращі умови. Банк пропонує вигідні й зрозумілі кредитні рішення, які реально допомагають у щоденному житті: з прозорими умовами, зручним управлінням і швидким оформленням у застосунку — щоб доросле життя було не лише серйозним, а й вигідним.

Продуктове наповнення кампанії — це висвітлення переваг кредитних продуктів ПУМБ:

  • Сплачуйте частинами — з першою оплатою через місяць після покупки у понад 1500 мережах та магазинах.
  • Кредитна картка — з лімітом до 300 тисяч гривень та підвищеним кешбеком.
  • Частинами WORLD — розстрочка на міжнародних сайтах чи там де неможливо купити в  оплату частинами.
  • Гроші в розстрочку — на будь-які потреби з низькою процентною ставкою.

Ця кампанія продовжує нове позиціонування бренду «ПУМБ — банк, тільки вигідний», тримає акцент на низьких тарифах та вигідних сервісах, доступних у мобільному застосунку, але тепер — для кредитних продуктів

У відеороликах ПУМБ запрошує глядачів у залаштунки дорослого життя: де їжу складають у судочки, люди мають пакети з пакетами, п’ють багато води, носять взуття, у якому дихає ніжка, а також лягають спати раніше. 

У дорослому житті природно з’являються і потреби, для яких потрібні додаткові кошти: для довгоочікуваного ремонту, нового блендера для улюбленого смузі або для ортопедичного матраца. Кампанією бренд хоче мотивувати клієнтів оцінити вигідні пропозиції ПУМБ.

Зовнішня реклама кампанії «Доросле життя» побудована на посмішці, яка виникає, коли розібрався і взяв гроші вигідно. Поєднавши емоційне позиціонування з чіткими бізнес цілями, ПУМБ прагне залучити нових клієнтів та асоціюватись з вигідними кредитними послугами.

Креативна частина кампанії «Доросле життя» була розроблена агенцією banda спільно з департаментом маркетингу ПУМБ.

Дорослішання стається з усіма — з кимось ще в дитинстві, а в когось вже ближче до пенсії. І на нашу скромну думку, цей процес нерозривно звʼязаний зі здатністю реально оцінювати свої сили і розпоряджатися грошима. І для одних дорослих інші дорослі придумали купу дорослих рішень.
Олександра Дорогунцова
креативна директора banda agency
Ми говоримо про доросле життя з посмішкою. Бо дорослість — це не тільки рахунки й обов’язки, це ще й свобода вибору, плани на себе й бажання жити краще. І ми як банк допомагаємо це реалізувати — чесно, вигідно та просто. Всі наші послуги доступні у мобільному застосунку. З ПУМБ фінансові рішення стають оптимальніше, а доросле життя — легшим і приємнішим.
Ксенія Сікорська
директорка департаменту маркетингу ПУМБ

«Доросле життя» від ПУМБ — це чесна розмова з клієнтом про реальність, у якій фінансові рішення можуть бути вигідними, простими та чесними. ПУМБ показує можливості банку, які справді працюють на користь людини, яка в них розібралась.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео