У сучасному світі технології швидко рухаються вперед, і як результат бренди стикаються з необхідністю трансформуватися. Саме це стало рушійною силою для банку ПУМБ, який презентує нову айдентику.
ПУМБ є прогресивним і технологічно просунутим гравцем на банківському ринку, пропонуючи клієнтам актуальні фінансові продукти та сучасний сервіс. Проте зовнішній вигляд банку не встигав за його внутрішньою трансформацією. Саме це стало основним драйвером для зміни айдентики.
Новий візуальний образ банку покликаний відобразити те, яким він насправді є сьогодні, — сучасним, технологічним, орієнтованим на клієнта. Це більше, ніж просто зміна кольорів чи шрифтів, — це новий спосіб спілкування з аудиторією, нові емоції, які банк хоче викликати у своїх клієнтів. Айдентика, яка чітко відображає головні цінності: інноваційність, відкритість до змін і прагнення бути на крок попереду.
Для оновлення ПУМБ запросив одну з найкращих креативних команд в Україні — Banda agency. Перед агенцією було поставлено амбіційне завдання — осучаснити зовнішній вигляд ПУМБ, позбавити його консервативності. Зміни також відбулися у tone of voice. Говорити з клієнтом однією мовою, не кричати на кожному кроці «я найкращий», а пропонувати спробувати кращий продукт. Логотип і візуальні елементи стали більш легкими та динамічними, що підкреслює адаптивність банку до нових викликів.
Зміни стилю відобразяться на всіх зовнішніх елементах: брендування відділень, на сайті, мобільному застосунку, зовнішній рекламі та інше.
Сьогодні починається нова точка відліку для ПУМБ, коли банк стверджує, що готовий відповідати викликам часу, пропонуючи технологічні рішення, і при цьому залишає незмінною базову цінність — надійне партнерство у фінансових питаннях як для фізичних клієнтів так і для бізнесу.