ПУМБ оновлюється. Нова сучасна та яскрава айдентика бренду
24 Вер 2024, 16:08

ПУМБ оновлюється. Нова сучасна та яскрава айдентика бренду

У сучасному світі технології швидко рухаються вперед, і як результат бренди стикаються з необхідністю трансформуватися. Саме це стало рушійною силою для банку ПУМБ, який презентує нову айдентику. 

ПУМБ є прогресивним і технологічно просунутим гравцем на банківському ринку, пропонуючи клієнтам актуальні фінансові продукти та сучасний сервіс. Проте зовнішній вигляд банку не встигав за його внутрішньою трансформацією. Саме це стало основним драйвером для зміни айдентики.

Ми як маркетинг команда ПУМБ давно відчули, що настав час змін. Банк сьогодні надає безліч класних та сучасних сервісів, але наші візуальні прояви потребували оновлення, щоб встигати за змінами у банку. І для нас це був великий виклик. Як принести щось нове та цікаве, але при цьому зберегти головні ціннісні атрибути ПУМБ, наші впізнавані акценти та ідеї. І я вірю, що той результат, якого ми досягли, наша нова айдентика, не залишить нікого байдужим.
Ксенія Сікорська
маркетинг директорка ПУМБ

Новий візуальний образ банку покликаний відобразити те, яким він насправді є сьогодні, — сучасним, технологічним, орієнтованим на клієнта. Це більше, ніж просто зміна кольорів чи шрифтів, — це новий спосіб спілкування з аудиторією, нові емоції, які банк хоче викликати у своїх клієнтів. Айдентика, яка чітко відображає головні цінності: інноваційність, відкритість до змін і прагнення бути на крок попереду.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Для оновлення ПУМБ запросив одну з найкращих креативних команд в Україні — Banda agency. Перед агенцією було поставлено амбіційне завдання — осучаснити зовнішній вигляд ПУМБ, позбавити його консервативності. Зміни також відбулися у tone of voice. Говорити з клієнтом однією мовою, не кричати на кожному кроці «я найкращий», а пропонувати спробувати кращий продукт. Логотип і візуальні елементи стали більш легкими та динамічними, що підкреслює адаптивність банку до нових викликів.

Ми домовились із командою банку так: ми більше не стриманий бренд. Акуратний логотип в куточку макета — це не наше. ПУМБ — гучний, яскравий та впевнений у собі сучасний банк. Ми не боїмося бути магнітом для уваги. Бо ми впевнені у собі та своєму продукті. І хочемо, щоб люди знали про це з першого погляду.
Артем Карелін
креативний директор Banda agency

Зміни стилю відобразяться на всіх зовнішніх елементах: брендування відділень, на сайті, мобільному застосунку, зовнішній рекламі та інше. 

Сьогодні починається нова точка відліку для ПУМБ, коли банк стверджує, що готовий відповідати викликам часу, пропонуючи технологічні рішення, і при цьому залишає незмінною базову цінність — надійне партнерство у фінансових питаннях як для фізичних клієнтів так і для бізнесу. 

У нашій рекламній кампанії є один нетривіальний і навіть сміливий меседж. Ми розуміємо, що у кожного українця у телефоні є мінімум 2 банківських застосунки. Але ми і не проти. Ми хочемо довести, що наш застосунок такий же крутий, але ще й вигідний. Спробуйте скористатись і подивимось, що буде далі. Може трохи самовпевнено, але такі вже ми у ПУМБ, з нами круто і вигідно!
Ксенія Сікорська
маркетинг директорка ПУМБ

Розкажіть друзям про новину