12 Вер 2022, 14:03

Експертне журі X-RAY Marketing Awards оцінить кейси номінантів

Оргкомітет X-RAY презентує склад журі, яке буде оцінювати роботи номінантів:

Юрій Гладкий
Co-founder, CEO
Grape
Юрій Дума
Managing Director
provid
Іван Роговченко
Chief Design Officer
TECHIIA holding
Борис Цомая
маркетинг-директор
Meest Україна
Валерій Бондар
директор з маркетингу АТБ,
маркетинг-директор року за версією X-RAY 2021
Роман Геращенко
CEO & Founder
Sasquatch Digital
Антон Бокий
Head of SMM and Influencer Marketing
INTERTOP
Роман Шинкаренко
діджитал-маркетолог,
експерт у просуванні товарів у галузі e-commerce  
Олексій Коваль
СЕО, співзасновник
X Vision

Проєкти номінантів будуть оцінюватися за трьома критеріями:

  1. Відповідність результатів проєкту задачам та меті
  2. Результат реалізації (кількісні та/чи якісні показники, залежно від номінації)
  3. Новаторство та креативність у реалізації проєкту

Система оцінювання бальна, де для кожного із критеріїв 1 – мінімальний бал, 3 – максимальний.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Голосування членів журі триватиме до 20 вересня. 

Розкажіть друзям про новину

Нове відео