Tripadvisor представила ребрендинг: що змінилося
03 Лип 2025, 16:22

Tripadvisor представила ребрендинг: що змінилося

Креативна студія Koto співпрацювала з провідною туристичною платформою Tripadvisor для масштабного ребрендингу компанії.

Збігаючись зі зміною позиціонування компанії — від «піонера туристичних путівників» до «глобального гіганта планування та бронювання» — цей новий бренд планує забезпечити майбутнє Tripadvisor, рухаючись вперед.

Для цього команда Koto проаналізувала елементи пропозиції Tripadvisor, які відрізняють його від конкурентів. Один елемент особливо виділявся — самі мандрівники.

З огляду на це, Koto розробив бренд, який спирається на ці голоси як ключове джерело натхнення, впливаючи на дизайн, поведінку та тон. Команда хотіла, щоб Tripadvisor відчувався як платформа, створена людьми для людей, що сприятиме реалізації її місії «зробити кожного кращим мандрівником».

Tone of voice бренду було оновлено, щоб він був більш теплим та гостинним, досягнувши правильного балансу між мовою бренду та мовою користувача. Цікаві та гумористичні жарти з реальних відгуків використовуються, щоб зробити повідомлення зрозумілими, а редакційний текст доповнює ці цитати в такому ж доступному стилі.

Що стосується логотипу, Koto переробив ілюстрованого маскота бренду, сову Оллі, щоб він виглядав більш динамічним та живим. Прості штрихи, такі як те, що її очі завжди стежать за контентом мандрівників, мають на меті підкреслити зосередженість Tripadvisor на своїх клієнтах та їхніх думках.

Koto також розробив шрифт під назвою Trip Sans, натхнений відомою системою оцінювання платформи у вигляді бульбашок. Літери округлі та грайливі, зберігаючи тепле відчуття, яке створює tone of voice.

Щодо кольорової палітри, було створено три окремі відтінки для підсилення ключових посилань бренду: Trip Green, який є частиною бренду з моменту його створення, став більш насиченим та яскравим, тоді як Trip Pine замінив чорний, щоб «додати глибини та впевненості», а Trip White було представлено для «посилення чіткості».

Такий орієнтований на людину ребрендинг був би неповним без фотографій, зроблених реальними клієнтами Tripadvisor. Використовуючи пресети для забезпечення єдності тону та текстури, ці зображення, надані користувачами, ставить мандрівників у центр уваги, ще раз підкреслюючи їхню важливість для минулого, сьогодення та майбутнього бренду.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео