Як формат «на пробу», інфлюенсери і медіа забезпечили багаторівневу комунікацію зі споживачем: кейс Dove
03 Лип 2025, 16:50

Як формат «на пробу», інфлюенсери і медіа забезпечили багаторівневу комунікацію зі споживачем: кейс Dove

Агентство Burda Media Influencer у партнерстві з Unilever та Initiative для просування нових засобів для поступової автозасмаги Dove Summer Revived поєднало інфлюенсерів від нано- до селебриті, соціальні платформи, медіа і запустила хвилю відгуків і рекомендацій.  

Концептуально кампанію побудували через формат «на пробу». Вона не просто знайомила аудиторію з новим продуктом, а й перетворила автозасмагу на тему для обговорень і віральний тренд у соціальних мережах і маркетплейсах. 

Спочатку через платформу Naprobu.ua залучили 200 наноінфлюєнсерок з цільової аудиторії, кожній доставили засоби Dove. Вони спершу мали спробувати, а вже потім розповідати про переваги продукту з власного досвіду, викладати фото чи відео. 

Так само beauty- та lifestyle-блогерки з аудиторією від 300 тис фоловерів спробували та ділилися в Instagram, TikTok власними враженнями, показували результат «до і після», запрошували до тесту та підказували, де придбати.

Тим часом жіночі видання MarieClaire.ua та Liza.ua взяли на себе просвітницьку місію — засмага може бути не лише красивою, а й абсолютно безпечною. Контент подано у форматі легких до сприйняття інструкцій, доповнених прикладами з реального досвіду, відгуками учасниць кампанії.

Як результат, бренд отримав понад 1200 відгуків у соцмережах і на маркетплейсах, якісний user generated content і реальні відгуки реальних людей, якими охоплено понад 1.7 млн користувачів. Навіть більше, учасниці підтвердили, що готові й надалі використовувати і рекомендувати Dove Summer Revived.

Анна Галайко, керівниця Burda Media Influencer, каже, що формат «на пробу» у поєднанні з блогерами та медіа гарантовано забезпечує ефективну багаторівневу комунікацію та працює на знайомство цільової аудиторії з новим продуктом, формування довіри до нього та бажання придбати.

Нано- і мікроінфлюенсери формують довіру через щирі, емоційні відгуки, живий контент з демонстрацією «до і після». Макроінфлюенсери, блогери — підсилюють повідомлення, забезпечуючи масштаб і авторитет. Тоді як медійні публікації створюють загальний інформативний фон і допомагають розширити знання про продукт, безпечність і надійність його використання тощо. Разом ці канали створюють комплексне охоплення воронки споживацької уваги: знайомлять, демонструють, пояснюють і мотивують спробувати.
Анна Галайко
керівниця Burda Media Influencer

Розкажіть друзям про новину

Нове відео