Маркетинг простими словами: Google запустив YouTube-серіал про тітку
03 Лип 2025, 16:32

Маркетинг простими словами: Google запустив YouTube-серіал про тітку

Google оживляє свої рекламні рішення у новому форматі, орієнтованому на підприємців та маркетологів Південно-Східної Азії. Компанія запустила першу в історії серію відео з YouTube-креаторами, а головною героїнею стала сингапурська ютуберка Анетт Лі у ролі колоритної Aunty M.

Вперше Google залучив спеціально відібраних авторів контенту, щоб посилити сприйняття ефективності своїх рекламних рішень на Google та YouTube. Над розробкою серіалу працювали агенції The Carrot Collective та VIRTUE Asia, які відповідали за креаторську стратегію та підбір учасників.

У першому епізоді Анетт Лі постає в образі Aunty M, яка подорожує регіоном і спілкується з маркетологами про те, як максимально ефективно використовувати рекламні рішення Google і YouTube для просування власного бренду.

Хоча маркетологи дедалі активніше звертаються до цифрових рекламних рішень, сам контент про ці продукти часто залишається статичним, перевантаженим технічними деталями й подається у форматі, який мало відповідає тому, як сучасна аудиторія споживає інформацію.

Саме тому метою серіалу стало переосмислити B2B-маркетинг: не як нудне пояснення функцій, а як захопливий наративний всесвіт, що говорить мовою підприємців — про їхні справжні труднощі, амбіції й щоденні виклики.

Серіал транслюватимуть на регіональних YouTube-каналах Google у Сінгапурі, Індонезії, Таїланді, В’єтнамі та на Філіппінах. Запуск супроводжує платна кампанія у соцмережах. Перший епізод уже доступний, а нові виходитимуть протягом року.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео