Фіолетовий колір та логотипи: навіщо «Сімпсони» змінили заставку
03 Лип 2025, 17:20

Фіолетовий колір та логотипи: навіщо «Сімпсони» змінили заставку

Культовий серіал «Сімпсони» офіційно перейшов з телеканалу Channel 4 на E4, і щоб відзначити цей перехід, внутрішнє агентство Channel 4 4creative випустило сміливе переосмислення культової заставки серіалу — вщерть наповнене брендингом E4.

Виконавчий креативний директор 4creative влучно описав цю ідею: «Ми взяли найбільш культову заставку в історії телебачення і засипали її такою кількістю E4, що це межувало з вандалізмом».

Креативники зізналися, що не вірили у те, що настільки абсурдна, хоч і вдала ідея, отримає «зелене світло». Коли ж Gracie Films і Disney таки схвалили проєкт, вони були шоковані, але вдячні за можливість «з любов’ю зіпсувати» культову заставку.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Тепер, коли «Сімпсони» виходять на E4, британська аудиторія побачить знайомий Спрингфілд у новому, зухвалому стилі — з великою дозою фіолетового.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео