Автомобільний гігант Volkswagen розібрав свій сучасний мінівен ID Buzz на найнеобхідніші, перероблені компоненти.
У друкованій кампанії, розробленій рекламними агенціями BBDO CHILE та BBDO Ecuador, Volkswagen відмовився від глянцевих зображень моделі, що кружляє мальовничими дорогами. Натомість він поширив вулицями сміттєві баки, брендовані своєю культовою емблемою.
Це візуальний каламбур, який важко не помітити: ID Buzz, зображений не як витончений футуристичний автомобіль, а як купа пластику на колесах.
Візуальні образи дозволяють матеріалам говорити за себе, але якщо зануритися в деталі, то інтер’єр ID Buzz складається зі старих ПЕТ-пляшок та альтернативних матеріалів, що постачаються з океану. Наприклад, чохли для сидінь виготовлені з пряжі Seaqual — матеріалу, який на 10% складається з морського сміття і на 90% з переробленої пряжі PES. Тим часом, оббивка стелі та підлога автомобіля повністю виготовлені з переробленого поліестеру.
Зосереджуючись на сировині, вторинній сировині, яка вдихає життя в ID Buzz, кампанія підкреслює прихильність до екологічної свідомості, яка є одночасно інноваційною та відчутною.