04 Кві 2023, 17:07

Власники домашніх тварин розповіли про особистостей своїх улюбленців

Спільно з агентством Taktika український бренд-лідер в категорії зоорітейлу MasterZoo зробив рестайлінг айдентики, представив нову бренд-стратегію та першу велику рекламну кампанію на українському ринку.

Команда агентства організувала глибинні інтерв’ю з людьми, щоб знайти інсайти. У тому, що розповіли респонденти про своїх улюбленців, знайшли одну спільну та дуже круту знахідку, яка лягла в основу майбутньої бренд-стратегії. Виявилося, що більшість людей персоніфікують своїх улюбленців, пояснюють їхню поведінку людськими емоціями та причинно-наслідковими зв’язками. Кожен собака, кіт чи папуга для своєї людини — це особистість із своїм характером, який відрізняється від усіх інших собак, котів і папуг у світі.

Taktka та команда MasterZoo побачили в цьому цікаву правду та захотіли підтримати людей у такому сприйнятті. MasterZoo впевнені, що домашні улюбленці будуть жити щасливіше, якщо їхні люди будуть сприймати їх як особистостей. Нова бренд-стратегія MasterZoo в одному реченні: 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

MasterZoo вірить, що кожен домашній улюбленець — це особистість із власним характером, вподобаннями та особливостями.

Бренд говоритиме про улюбленців не просто як про тварин чи об’єкт догляду, а як про особистостей, дійсних членів родин, розумних індивідуальностей. Щоб познайомити людей із новим позиціонуванням, Taktika створили першу велику кампанію MasterZoo. У ній зробили те ж саме, що і на глибинних інтерв’ю — дали людям розказати про своїх пухнастих особистостей. Тільки в рекламі те, що людська уява малює собі в голові, намалювалося на екранах. 

Разом із великим оновленням бренда в комунікації оновився і дизайн. Рестайлінг логотипу MasterZoo зробили так, щоб бренд не втратив своєї впізнаваності та не мусив негайно змінювати вивіски та брендинг в сотнях магазинів по всій Україні. У знаку порівняли товщини та зробили однаковий кегль в текстовій частині, переробивши її. Це дозволяє логотипу працювати краще у невеликих розмірах та бути більш читабельним на макетах. 

Нова айдентика бренду багато в чому будується саме на фірмовій типографіці. Основний шрифт MasterZoo Sans розробив спеціально під нову айдентику шрифтовий дизайнер Максим Кобузан. 

Для MasterZoo знайшли фірмовий стиль ілюстрацій. Вони виконані чорним маркером і спеціально виглядають трохи наївно, ніби зроблені не професійним ілюстратором, а просто людиною від руки. Усі вони трохи різні по характеру, але в одній стилістиці. Це дозволяє різним дизайнерам та ілюстраторам, які працюють з брендом, легко та швидко створювати купу нових малюнків. Завдяки своїй лінійності їх також легко та зручно розміщувати на макетах. 

Для нас улюбленець це не про живий об’єкт, за якого його власники взяли відповідальність. Для нас улюбленець — це особистість. Кожен зі своїми звичками, капризами, хобі та уподобаннями. Для нас оновлена бренд-стратегія стала наче ін’єкція молодості. А найкращою оцінкою є мільйонні перегляди та десятки тисяч коментарів, у яких наші підписники та клієнти діляться історіями своих пухнастих, хвостатих, вусатих або лускатих особистостей.
Олексій Кокшаров
маркетинг-директор MasterZoo

Розкажіть друзям про новину

Нове відео