Vitaminwater запустив гру у вигляді модного протистояння у Fortnite
15 Вер 2023, 13:21

Vitaminwater запустив гру у вигляді модного протистояння у Fortnite

Компанія Vitaminwater, що належить The Coca-Cola Company, запустила ігровий досвід Fortnite для просування своїх продуктів з нульовим вмістом цукру.

Споживачі зможуть пройти 50 раундів гри «Zero holdback showdown» з 10 темами, натхненних різними смаками напоїв без цукру. Пізніше цього місяця відбудеться змагання, де кожен зможе пограти з актором і стримером Хлео Томасом та реперкою Princess Nokia.

Змагання полягає у модному протистоянні, де гравці мають обмежений час. Переможець визначається фінальним голосуванням.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Гра дає споживачам унікальний спосіб взаємодії з брендом, а також підвищує обізнаність про продукти Vitaminwater з нульовим вмістом цукру.

Ігровий досвід був створений у партнерстві з ігровою компанією PWR та агентством VMLY&R. Активація націлена на молоду аудиторію та відбувається на тлі зростання популярності напоїв з нульовим вмістом цукру.

«Fortnite та її спільнота [мають] безмежні творчі можливості для створення яскравих світів. Якщо ви можете мріяти, ви можете побудувати його у Fortnite», — сказав Люк Перкінс, директор з питань активної гідратації Coca-Cola North America.

Розкажіть друзям про новину