Компанія Vitaminwater, що належить The Coca-Cola Company, запустила ігровий досвід Fortnite для просування своїх продуктів з нульовим вмістом цукру.
Споживачі зможуть пройти 50 раундів гри «Zero holdback showdown» з 10 темами, натхненних різними смаками напоїв без цукру. Пізніше цього місяця відбудеться змагання, де кожен зможе пограти з актором і стримером Хлео Томасом та реперкою Princess Nokia.
Змагання полягає у модному протистоянні, де гравці мають обмежений час. Переможець визначається фінальним голосуванням.
Гра дає споживачам унікальний спосіб взаємодії з брендом, а також підвищує обізнаність про продукти Vitaminwater з нульовим вмістом цукру.
Ігровий досвід був створений у партнерстві з ігровою компанією PWR та агентством VMLY&R. Активація націлена на молоду аудиторію та відбувається на тлі зростання популярності напоїв з нульовим вмістом цукру.
«Fortnite та її спільнота [мають] безмежні творчі можливості для створення яскравих світів. Якщо ви можете мріяти, ви можете побудувати його у Fortnite», — сказав Люк Перкінс, директор з питань активної гідратації Coca-Cola North America.