Vitaminwater запустив гру у вигляді модного протистояння у Fortnite
15 Вер 2023, 13:21

Vitaminwater запустив гру у вигляді модного протистояння у Fortnite

Компанія Vitaminwater, що належить The Coca-Cola Company, запустила ігровий досвід Fortnite для просування своїх продуктів з нульовим вмістом цукру.

Споживачі зможуть пройти 50 раундів гри «Zero holdback showdown» з 10 темами, натхненних різними смаками напоїв без цукру. Пізніше цього місяця відбудеться змагання, де кожен зможе пограти з актором і стримером Хлео Томасом та реперкою Princess Nokia.

Змагання полягає у модному протистоянні, де гравці мають обмежений час. Переможець визначається фінальним голосуванням.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Гра дає споживачам унікальний спосіб взаємодії з брендом, а також підвищує обізнаність про продукти Vitaminwater з нульовим вмістом цукру.

Ігровий досвід був створений у партнерстві з ігровою компанією PWR та агентством VMLY&R. Активація націлена на молоду аудиторію та відбувається на тлі зростання популярності напоїв з нульовим вмістом цукру.

«Fortnite та її спільнота [мають] безмежні творчі можливості для створення яскравих світів. Якщо ви можете мріяти, ви можете побудувати його у Fortnite», — сказав Люк Перкінс, директор з питань активної гідратації Coca-Cola North America.

Розкажіть друзям про новину