Український бренд одягу випустив дроп для підтримки аграріїв
24 Кві 2023, 12:47

Український бренд одягу випустив дроп для підтримки аграріїв

До Дня Землі український бренд одягу Rikky Hype створив дроп «Продовжуй рости», націлений привернути увагу до проблематики українського домогосподарства в умовах війни. Також бренд оголосив про спільний збір коштів на закупівлю насіння разом з проєктом “Seeds for Ukraine”.

Бренд вклав у проєкт декілька сенсів одразу. «Продовжуй рости» — це заклик до невтомного українського народу не зупинятись у боротьбі з ворогом, а також з самим собою. Змінюватись на краще, вводити екологічні звички у життя і ніколи не ставати байдужим. 

Так само, марка вірить у відновлення природи, покращення ситуації в аграрній галузі і близьку перемогу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Достатньо часто ми з командою вирушаємо у відрядження до Харкова на одне з виробництв бренду, і за вікном авто спостерігаємо за нескінченними мальовничими краєвидами і полями. Залишатися осторонь них ми просто не можемо. Велика частина сільськогосподарських площ України замінована, знаходиться під окупацією або в зоні бойових дій, а аграрії роблять все можливе для збагачення країни. Ми хочемо підтримати їх.
засновники Rikky Hype

Бренд вже передав 40 тис. гривень проекту Seeds for Ukraine на теплицю, яку буде встановлено на Харківщині. З моменту старту колекції, разом вони оголошують спільний збір у 50 тис. гривень на закупівлю насіння. 

«Цього року ми поставили амбітну ціль — встановити 100 теплиць у громадах на деокупованих територіях Харківської та Херсонської областей. І команда бренду Rikky Hype були першими, хто відгукнувся. На сьогодні вже 12 теплиць зі 100 замовлені. Ми вдячні колегам, що в селі Гонтарівка поруч зі школою буде своя теплиця» — каже Володимир Кадигроб, засновник проекту Seeds for Ukraine.

Спеціально розроблені футболки, які стали символом збору, будуть представлені у 5 різних моделях. Частину прибутку з колекції бренд, традиційно, направить на допомогу.

Розкажіть друзям про новину