Українській крові присвятили колекцію прикрас
18 Бер 2024, 14:42

Українській крові присвятили колекцію прикрас

За даними МОЗ, в бойових умовах більше 60% смертей, яким можна було б запобігти, спричинені саме крововтратою. Перші 36 хвилин після поранення — вирішальні, і вчасне переливання крові підвищує шанси не лише вижити, а і максимально зберегти здоров’я людини.

У серпні минулого року бойовим медикам, які не мають вищої медичної освіти, дозволили робити переливання крові на догоспітальному етапі, себто до того, як поранені потрапляють до шпиталю чи стабпунку. Це можливо за умови, якщо медики проходять відповідне навчання.

ДонорUA вже 9 років розвиває донорський рух в Україні, але повномасштабне вторгнення поставило перед нами нові виклики. Проєкт «Моя група крові» допомагає долати одразу декілька. Знаючи свою групу крові, цивільні матимуть вищі шанси на порятунок у разі обстрілу. Бойові медики матимуть необхідні знання та інструменти для оперативної допомоги пораненим. Потенційні донори поповнюватимуть резерв, реєструючись на платформі.
Ірина Славінська
співзасновниця ДонорUA та Президентка ГО «Всеукраїнська асоціація донорів України»

Для підтримки проєкту «Моя група крові» CEO Ювелірного Дому ZARINA Заріна Нетовкіна та продюсерка і амбасадорка ДонорUA Марія Маслій розробили колекцію прикрас, присвячену українській крові. Як і сама кров, колекція не має гендеру. Це срібні підвіси, на яких зазначена група крові та резус-фактор, та браслети, які доповнюватимуться кольоровими вставками відповідно до групи крові клієнта. Весь прибуток від продажу прикрас буде направлено на організацію навчання для військових і бойових медиків та закупівлю матеріалів і обладнання для переливання крові, зокрема підігрівачів плазми і крові, а також холодильників для зберігання крові на фронті.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ініціатива закриває передусім потреби штурмовиків, які мають найбільший ризик поранень на передовій. Весь прибуток від продажу спрямовується на:

  • організацію навчання для військових і бойових медиків, аби ті могли переливати кров на догоспітальному етапі;
  • закупівлю матеріалів і обладнання для переливання крові, зокрема підігрівачів плазми і крові, а також холодильників для зберігання крові на фронті.

Обличчями кампейну стали відомі українські військові медикині: військовослужбовиця та парамедикиня Юлія Паєвська (Тайра), медикиня Анастасія Шевченко (Стасік) та парамедикиня медичного батальйону «Госпітальєри» Катерина Галушка. Вони невпинно продовжують рятувати життя у війні.

Окрім цього, у бутиках Ювелірного Дому ZARINA проходитимуть акції з визначення груп крові. Усі охочі можуть завітати та дізнатися свою групу крові безоплатно за 2-3 хвилини. Тестування методом EldonCard проводять сертифіковані інструктори проєкту «Моя група крові». Всі учасники отримають сертифікат міжнародного зразка, який спростить процедуру донорства. Серед усіх, хто перевірить свою групу крові у бутиках ZARINA, бренд розіграє золоту прикрасу з рубіном — як нагадування про дотичність до великої і важливої справи.

Ми поставили собі за мету не тільки сприяти навчанню та забезпеченню бойових медиків, а й загалом популяризувати донорський рух в Україні. Ми усвідомлюємо, наскільки нагальна потреба зараз, тож закликаємо усіх доєднуватись до нашої ініціативи, ставати донорами та рятувати життя.
Заріна Нетовкіна

Розкажіть друзям про новину