Випічка замість посуду: український медіахолдинг відмовився від традиції биття тарілок на зйомках
18 Сер 2023, 14:42

Випічка замість посуду: український медіахолдинг відмовився від традиції биття тарілок на зйомках

Медіахолдинг StarLight Media прийняв рішення відмовитися від биття тарілок під час зйомок і замінити їх смачною випічкою. Команда пояснює рішення тим, що така традиція родом із радянських часів, а у західній кіно- та телеіндустрії такої практики немає.

Цим нововведенням ми почали 2023 рік. Першим проєктом, яким ми відкрили новий серіальний сезон, стала 24-серійна мелодрама «Просто Надія» для телеканалу СТБ. Про жінку, що вимушена була залишити свій дім через вторгнення та переїхати. Ми зрозуміли, що сумнівна традиція розбиття тарілки нам вже неблизька. Це щось про руйнування, а їх у нашому житті зараз достатньо. Тому вирішили замінити її випічкою — спочатку пирогом у вигляді соняшника. Саме ця квітка красується на логотипі кавʼярні головної героїні. Вона втратила дім, і у новому житті вирішила пекти пироги із різними начинками. Запах свіжої випічки — це завжди про відчуття дому, приємні спогади. Старт зйомок проєкту «Одна родина» ми вже зустрічали з короваєм — символом народження та зародження нового.
Оксана Кукоба
креативна продюсерка

«Ми боремося за свою незалежність у всіх вимірах та формуємо нові сенси. Нам важливо позбутися усього, що так чи інакше повʼязано з росією. Тому у новий серіальний телесезон ми входимо з новою традицією — пекти до першого знімального дня коровай або український пиріг з назвою проекту та пригощати ним членів команди. Запрошуємо колег з інших холдингів та продакшнів долучитися до ініціативи та прискорити процес відмови від радянського за походженням биття тарілки», — каже Олександр Биков, головний виконавчий продюсер StarLight Production.

Аби обрати символічну випічку, команда холдингу радилась із головним експертом з української кухні та її історії — Євгеном Клопотенком. Тому цілком можливо, що зйомки наступних проєктів будуть починатися львівським сирником та яворівським пирогом. У будь-якому випадку, команда запевняє, що фантазії щодо випічки їм вистачить на десятки, а то й сотні проєктів у майбутньому.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину