Трейлер реаліті-серіалу під назвою «Hot & Toxic» розповів про дівчину, яка облаштовується у своєму новому будинку, але до неї навідуються більше десятка непроханих гостей, і всі вони — стереотипно огидні зірки реаліті-шоу.
Але замість того, щоб анонсувати нове непристойне шоу каналу TLC, трейлер слугує соціальною рекламою для підвищення обізнаності про небажаних гостей: небезпечні токсини в повітрі, які власники будинків, що підключені до газової мережі, можуть несвідомо впускати до своїх домівок.
Організація The Gas Leaks Project у партнерстві з креативною агенцією Zulu Alpha Kilo NY створила роботу, яка уособлює 21 канцерогенний забруднювач, що виділяється газовими плитами, у вигляді учасників реаліті-шоу, які беруть участь у фальшивому шоу. Замість серйозного тону, характерного для соціальних реклам, який може бути приголомшливим для споживачів, кампанія має на меті використати гумор для інформування людей про загрози для здоров’я, які несе газ метан.
Усі креативні компоненти кампанії виглядають як рекламні матеріали нового реаліті-серіалу, який, як зазначив у креативний директор Zulu Alpha Kilo NY Тім Гордон, «люди не можуть не дивитися, особливо коли щось йде не так».
«Нас щодня бомбардують поганими новинами. Існує так багато серйозних проблем, що до них легко втратити чутливість, — додав Тім Гордон. — Гумор здавався нам найрозумнішим творчим підходом — ми хотіли розповісти людям про небезпеку «природного» газу, не змушуючи їх відчувати себе погано через це».
Вплив природного газу на навколишнє середовище та здоров’я став політичним питанням у 2023 році, але, за словами Гордона, увага громадськості до цієї теми відтоді зменшилася, хоча адміністрація Байдена в січні призупинила видачу дозволів на будівництво нових об’єктів для експорту газу. Він зазначив, що це «дуже серйозна тема, про яку, відверто кажучи, мало хто говорить».
За словами Гордона, використання гумору для донесення повідомлення організації дозволило обійти політизацію: «Суть гумору полягає в тому, щоб донести повідомлення в дійсно обеззброюючий спосіб і показати, що незалежно від того, чи вірите ви в реальність небезпеки природного газу, чи ні, це правда».
Природний газ отримав свою назву, щоб відрізнити його від вугільного газу ХІХ століття. Однак, згідно з дослідженням Journal of Environmental Psychology, назва «природний» схиляє американців до використання викопного палива. Він складається переважно з парникового газу метану і може бути настільки ж шкідливим для клімату, як і вугілля, через витоки з бурових майданчиків, переробних заводів і транспортних труб.
На просування кампанії «Hot & Toxic» буде витрачено 1 мільйон доларів США, що, за словами The Gas Leaks Project, є найбільшим на сьогоднішній день зусиллям, спрямованим на інформування американської громадськості про небезпеки, пов’язані з природним газом. Білборди та тематичні заходи в Лос-Анджелесі та Вашингтоні доповнять переважно цифрову медіа-стратегію, орієнтовану на міленіалів у TikTok, Instagram та YouTube, а також через сервіси стримінгового телебачення через StackAdapt.
Робота триватиме у 12 штатах, які мають високий відсоток домогосподарств з газовими приладами. Gas Leaks Project не розголошує, у яких саме штатах буде запущена реклама. Дослідження Statista показує, що штати з найбільшим відсотком домогосподарств з газовими плитами — це Каліфорнія, Іллінойс, Невада, Нью-Джерсі та Нью-Йорк.
Одночасно з розгортанням кампанії The Gas Leaks Project запустив петицію, яка закликає Комісію з безпеки споживчих товарів зобов’язати виробників і дистриб’юторів газових плит розміщувати на них попереджувальні етикетки, щоб інформувати споживачів про негативний вплив газу на здоров’я.