У Лондоні з’явився білборд з гігантською бритвою з витікаючою піною для гоління
25 Бер 2024, 10:51

У Лондоні з’явився білборд з гігантською бритвою з витікаючою піною для гоління

Бренд для гоління Wilkinson Sword та VCCP Media презентували кампанію, спрямовану на привернення уваги до бритви Intuition 2-в-1 за допомогою спеціальної 3D-реклами поблизу шопінг-центру Westfield London.

Зовнішня реклама зобразила 3D-бритву, що виривається з білборду. Вона креативно демонструє використання бритви Intuition 2-в-1, яка має вбудовану функцію — раз на годину з бритви витікає піна для гоління.

Кампанія «Just Add Water» також охоплює широкоформатну диджитал зовнішню рекламу у Westfield, а також постери у 75 майданчиках у Лондоні та восьми торгових центрах по всій країні, включаючи Manchester Arndale та Birmingham Bullring, які знаходяться поруч з магазинами Boots.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія буде посилена завдяки платним активаціям у соціальних мережах Meta та TikTok, які мають на меті пояснити, як революційний дизайн бритви дозволяє спінити її та поголитися одним плавним і легким рухом.

Кампанія має на меті встановити зв’язок між Wilkinson Sword та цільовою аудиторією жінок віком 25-44 роки, акцентуючи увагу на функціях продукту через новий для бренду експериментальний підхід.

Джеймс Шорленд, генеральний директор VCCP Media, сказав: «Just Add Water» був подарунком для виконання. Неявний запит полягав у тому, щоб продемонструвати продукт таким чином, щоб зупинити людей на їхньому шляху… Що може бути кращим способом зробити це, ніж створити гігантську головку бритви з піною і прикріпити її на білборді?».

Крістіна Бузала, Head of Brand в Intuition by Wilkinson Sword, додала: «Я дуже пишаюся тим, що стала частиною цієї кампанії! Зосередженість на створенні контенту, який розважає та додає цінності потенційним споживачам, означає, що креативність виступає в ролі диференціатора в цю епоху, коли інші бренди борються за те, щоб донести своє повідомлення. Наша концепція проста, заснована на справжньому розумінні споживача, а виконання вражає, доводячи, що вплив все ще досяжний і сьогодні, підкреслюючи споживачам, чим ця дивовижна бритва відрізняється від усього, що вони, можливо, пробували раніше».

Розкажіть друзям про новину