Торговий автомат Sprite визначає причини дратівливості людей на вокзалі
14 Лип 2023, 17:28

Торговий автомат Sprite визначає причини дратівливості людей на вокзалі

Компанія Sprite встановила торговий автомат на лондонському вокзалі Кінгс-Крос, але з особливим підходом. Замість звичайного способу отримання холодного напою, холодильник використовує дані в реальному часі, щоб ідентифікувати та відстежувати речі, які найбільше дратують представників покоління Z. Потім він видає напій.

«Будь-що, від затримок та скасування поїздів, крику дітей чи навіть людей, які слухають музику без навушників, може змусити автомат зрозуміти, що люди потребують допомоги, щоб охолонути», – сказав Кіран Ранмал, європейський менеджер з креативного маркетингу в компанії Coca-Cola.

«Торговий автомат має інтерактивний діджитал екран, який відображає рівень спеки у будь-який момент часу. Коли спека зростає, споживачі зможуть насолодитися крижаним Sprite з нас».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Експериментальна активація для зовнішньої реклами була навмисно розміщена в одному з найбільш стресових місць Великобританії, на вокзалі Кінгс-Крос. Дослідження, проведене брендом, показало, що нація дратується в середньому 12 разів на день, але представники покоління Z відчувають себе розчарованими найбільше – 18 разів на день. Сама машина була створена як спосіб реагування на широкий спектр гарячих ситуацій, з гумористичним поглядом на розумні технології.

«Активація була розроблена на основі глобальної платформи бренду Sprite «Heat Happens, Stay Cool», як наша остання тактична активація, щоб використати неперевершений смак Sprite та допомогти кожному залишатися прохолодним під час поїздок на роботу», – продовжив Ранмал.

Трюк був створений у партнерстві з рекламним сервером OpenX від WPP і наразі пілотується у Великій Британії. Окрім PR, впливу та соціального контенту, кампанія також буде підтримуватися низкою партнерств з інфлюенсерами, щоб підвищити прихильність до бренду серед покоління Z.

Розкажіть друзям про новину