17 Июн 2022, 16:20

Toblerone відзначає особливості батьків у кампанії до Дня батька

У своїй кампанії, присвяченій Дню батька, бренд шоколаду Mondelez Toblerone звертає увагу на «чудасії тата»: витівки, які, можливо, когось зводили з розуму в дитинстві, але тепер вони плекаються, оскільки вони роблять батька унікальною особистістю.

Перша соціальна кампанія за підтримки інфлюенсерів була створена партнером бренду Record Media.Monks, пропонує людям подякувати своїм батькам за те, що робить їх унікальними та що, можливо, вплинуло на їхнє дорослішання.

Микита Олівер, британська телеведуча, письменник та модель Джеймі Віндаст та танцівник Кельвін Кларк знайшли час, щоб відзначити та подякувати своїм батькам за їхні особливості. Їхні повідомлення підтримуються кампанією в соціальних мережах та спеціальною цільовою сторінкою на оновленому веб-сайті Toblerone D2C.

Заклик «Be More Triangle» є частиною місії Toblerone, яка полягає в тому, щоб привнести у світ шоколаду преміум-класу деякі такі необхідні переваги (насправді, три) і пожвавити бренд, який здавався запиленим і застарілим.

Емануель Геверт, глобальний керівник бренду Toblerone, Mondelēz, каже: «Кампанія до Дня батька — це ще один крок до розкриття нашої філософії «Be More Triangle». Частиною цієї філософії є ​​те, що ми відзначаємо особливості наших близьких, і приємно бачити, що люди з таким ентузіазмом роблять це».

Німо Авіл, креативний директор Media.Monks, додає: «Для нас це також був шанс продемонструвати чудові стосунки між людьми та їхніми батьками і не завжди біологічними, опікунів теж, що відкриває більше приводів для відзначення великих зразків для наслідування».

Кампанія Toblerone до Дня батька транслюється у соціальних мережах з фільмом про героїв та постерами, а також із контентом від інфлюенсерів, що веде на спеціальну домашню сторінку на платформі бренду D2C.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео