Телетекст, пейджер, старі комп’ютери: McDonald’s повернув свою рекламу з 1990-х
13 Вер 2023, 11:36

Телетекст, пейджер, старі комп’ютери: McDonald’s повернув свою рекламу з 1990-х

McDonald’s UK запустив ностальгічну кампанію «Keep Up With The Times», яка має на меті меті підкреслити невеликі зміни, які мережа ресторанів фаст-фуду зробила у способі постачання продуктів харчування за останні 20 років.

Новина за темою
McDonald’s відкрив ретро-ресторан з 80-х, натхненний серіалом «Локі»

Кампанія McDonald’s розпочалася з реклами, натхненної телетекстом 90-х років, яка перериває рекламні паузи на основних телеканалах під час пікових програм.

Короткий рекламний ролик, який транслюється на екранах по всій Великобританії, каже: «Ми використовуємо 100-відсоткову британську та ірландську яловичину відтоді, як ви почали бронювати тут свої відпустки».

Також на телебаченні та VoD з’являться ще два коротких ролики, у яких ностальгія використовується для того, щоб підкреслити зміни, які McDonald’s зробив у способі отримання їжі.

У рамках кампанії також було здійснено медіазакупівлі у стилі ретро, зокрема олд скул диджитал банери та тематичні плакати 90-х років, що відсилають до поп-культури минулого на радіо та у соціальних мережах. Також було організовано партнерство з журналом The Times, у рамках якого були повернуті історії та перші шпальти з минулих випусків газети.

Окрім цього, McDonald’s відтворив свій власний вебсайт з 90-х років, щоб допомогти розповісти про їхню подорож до якості їжі з того часу до сьогодні. Ретро-трейлери та екранні меню також з’явились у ресторанах по всій Великобританії.

Кампанія базується на існуючій платформі «Change A Little, Change A Lot», яку McDonald’s спільно з Leo Burnett запустив у жовтні 2021 року, і яка підкреслює той факт, що коли McDonald’s та його клієнти вирішують щось змінити разом, кожна маленька дія швидко перетворюється на велику.

Ханна Пейн, керівниця відділу маркетингу McDonald’s UK & Ireland, зазначила: «За ці роки McDonald’s сильно еволюціонував, але не всі встигали за цими змінами. Наше дослідження показало, що деякі люди все ще дотримуються думки про бренд, яку вони сформували 30 з чимось років тому. «Keep Up With The Times» — це весела та ефективна кампанія, яка використовує ностальгію, щоб розповісти про наші давні зобов’язання щодо якості продуктів харчування, використовуючи культурні референси з 90-х років, щоб проілюструвати, як давно McDonald’s використовує якісні інгредієнти».

Марк Елвуд, виконавчий креативний директор Leo Burnett UK, додав: «McDonald’s постійно вносить зміни до способу постачання продуктів харчування. Деякі клієнти все ще застрягли в минулому у своїх поглядах на McDonald’s. Ця кампанія має на меті змінити це, використовуючи гумор та ностальгію як троянського коня, щоб, сподіваємось, допомогти їм змінити свою думку».

Ця кампанія була створена Leo Burnett на підтримку «Плану змін McDonald’s» — комплексної бізнес-стратегії та стратегії сталого розвитку, покликаної допомогти компанії досягти мети нульового рівня викидів у всьому бізнесі McDonald’s у Великобританії та Ірландії до 2040 року.

Розкажіть друзям про новину