McDonald’s запропонував бургери з нотками ретро в рамках промо-активації, присвяченій другому сезону серіалу «Локі» від Disney+ та Marvel.
З 30 серпня по 1 вересня заклад у Брукліні занурився у 1982 рік з ретро-декором, меблями та уніформою, натхненними серіалом «Локі».
@PlayStation , @McDonalds , @Disney
— Anfrisiojr (@anfrisiotomasjr) August 30, 2023
McDonald’s from NY returned to the 1980s a partnership for Loki’s Season 2 at Disney+ curious is the same year of #SpiderMan2PS5 can be a consequence after all 99% Marvel heroes live in NY. pic.twitter.com/3tQ4tLtczX
Більше того, ціни в меню також застрягли в 1982 році, що дозволяє фанатам замовити цілий нагетси всього за 2,54 долари. Кампанія узгоджується з поточною лінійкою мережі «As Featured In Meal», у якій бренд взяв свої пропозиції зі світу кіно і подавав їх у реальному світі.
Як вказав журнал People, покупці переносяться на 40 років назад, переступивши поріг Управління з контролю за зміною часу, вигаданої організації з коміксів Marvel. Їх зустрічають співробітники у смугастому робочому одязі в стилі Рональда Макдональда, що відповідає уніформі тієї епохи, а також познайомлятьсяя з персонажами Макдональдленду, зображеними на старовинних муралах.
McDonald's ha transportado en el tiempo uno de sus restaurantes en Brooklyn con motivo del estreno de la segunda temporada de Loki. pic.twitter.com/fj7hdBElDe
— Lucifer666 (@JosManu46503707) August 31, 2023
They remodeled this McDonald’s location in Brooklyn to look exactly how the chain’s restaurants look in 1980s and in season 2 of Loki.
— B E A N Z (Miss U Mom) (@BeanzGotGamez) August 30, 2023
This is also a part of the franchises’ “As Featured in Campaign.”
Hey @MissMinutesTVA you want anything while I’m here ? #Loki pic.twitter.com/Gp4R16zqRT
Бренд працював з істориком Майком Буллінгтоном, щоб якомога точніше відтворити ресторани McDonald’s 1980-х років. Обстановка стає ще більш переконливою, коли простір заповнився рекламою з минулих років.
Однією з деталей, яка може зрадити всі уявлення про те, що місце знаходиться в пастці минулого, є функція доповненої реальності на кришках кисло-солодких соусів, яка спрямовує відвідувачів до контенту, пов’язаного з Локі, коли вони сканують пакування соусів за допомогою Snapchat.
Хоча цей McDonald’s залишиться таким лише на дуже обмежений час, один ресторан у Гонконзі, схоже, перетворився на постійну капсулу часу. Кілька місяців тому один із закладів McDonald’s у місті спеціально переосмислили, щоб він виглядав як ретро-заклад.