Сьогодні Visa оголосила про призначення Тарека Абдалли старшим віцепрезидентом та маркетинговим директором у країнах Центральної та Східної Європи, Близького Сходу та Африки (CEMEA). Він вступив на посаду 2 травня.
Під керівництвом Френка Купера III, глобального маркетингового директора Visa, Тарек працюватиме у регіональному хабі Visa у Дубаї, допомагаючи компанії розширювати присутність у регіоні CEMEA, стимулюючи попит на продукти, послуги та рішення, просуваючи мету Visa за допомогою різноманітних кампаній та активностей, а також примножуючи цінності через глобальні спонсорські ініціативи.
Тарек привносить у Visa свій багатий досвід у галузі, накопичений за понад два десятиліття. Раніше він працював генеральним менеджером TikTok у регіоні Близького Сходу, Африки та Південної Азії, успішно керуючи командами в дев’яти регіональних офісах та забезпечуючи приріст користувачів, прибутковість та досягнення цілей комерціалізації платформи шляхом вмілого поєднання контент-стратегії, маркетингу та партнерств.
До цього Тарек десять років пропрацював у Google, дослужившись до посади регіонального маркетингового директора і керуючи маркетинговими командами на ринках Європи, Близького Сходу та Африки, що розвиваються.
Тарек має ступінь MBA Шеффілдської бізнес-школи, диплом про додаткову освіту Міжнародної рекламної асоціації та ступінь бакалавра з відзнакою Американського університету в Каїрі. Тарек одружений, у нього двоє дітей. Він захоплюється читанням та подорожами і є фанатом автоспорту.