Тарек Абдалла призначений новим маркетинговим директором Visa у регіоні CEMEA, який включає Україну
17 Тра 2023, 10:08

Тарек Абдалла призначений новим маркетинговим директором Visa у регіоні CEMEA, який включає Україну

Сьогодні Visa оголосила про призначення Тарека Абдалли старшим віцепрезидентом та маркетинговим директором у країнах Центральної та Східної Європи, Близького Сходу та Африки (CEMEA). Він вступив на посаду 2 травня.

Під керівництвом Френка Купера III, глобального маркетингового директора Visa, Тарек працюватиме у регіональному хабі Visa у Дубаї, допомагаючи компанії розширювати присутність у регіоні CEMEA, стимулюючи попит на продукти, послуги та рішення, просуваючи мету Visa за допомогою різноманітних кампаній та активностей, а також примножуючи цінності через глобальні спонсорські ініціативи.

Тарек приєднався до нас у цікавий час. Ніколи раніше клієнти не підтримували таких тісних зв’язків із Visa як з брендом та постачальником основних послуг, який одночасно створює та розширює для них можливості у повсякденному житті та бізнесі.
Ендрю Торре
регіональний президент Visa у країнах Центральної та Східної Європи, Близького Сходу та Африки

Тарек привносить у Visa свій багатий досвід у галузі, накопичений за понад два десятиліття. Раніше він працював генеральним менеджером TikTok у регіоні Близького Сходу, Африки та Південної Азії, успішно керуючи командами в дев’яти регіональних офісах та забезпечуючи приріст користувачів, прибутковість та досягнення цілей комерціалізації платформи шляхом вмілого поєднання контент-стратегії, маркетингу та партнерств.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

До цього Тарек десять років пропрацював у Google, дослужившись до посади регіонального маркетингового директора і керуючи маркетинговими командами на ринках Європи, Близького Сходу та Африки, що розвиваються.

Я дуже радий приєднатися до Visa, світового лідера в галузі цифрових платежів та одного з найнадійніших брендів. Я з нетерпінням чекаю на те, щоб втілити мету Visa в життя — створити можливості для процвітання всіх людей по всьому світу, ставши найкращим способом оплати та прийому платежів.
Тарек Абдалла

Тарек має ступінь MBA Шеффілдської бізнес-школи, диплом про додаткову освіту Міжнародної рекламної асоціації та ступінь бакалавра з відзнакою Американського університету в Каїрі. Тарек одружений, у нього двоє дітей. Він захоплюється читанням та подорожами і є фанатом автоспорту.

Розкажіть друзям про новину