Після колекції одягу для викрадення келихів пивний бренд Stella Artois продовжує відзначати свої знакові келихи у новій кампанії «Missing Chalices».
Щороку тисячі келихів Stella Artois зникають з барів. У той час як більшість брендів вважають це «неприйнятним», Stella Artois вважає запозичення «зрозумілим» і розглядає це як доказ цінності бренду для споживачів.
Кампанія, створена агенцією DAVID New York, включає друковану рекламу та ролики, які зобразили келихи, що знайшли нові домівки, прославляючи поведінку, яка хоч і є неприйнятною, але зрозумілою.
Радіоролики, створені для кампанії, натхненні музикою та діалогами з фільмів про пограбування, що відтворюють розмови між відвідувачами бару, які планують пограбування келихів.
«Ми прагнули продемонструвати цінність Stella Artois та поставити його келихи в центр уваги за допомогою реальної поведінки споживачів, яка матиме глобальний резонанс», — говорить Андре Толедо, головний виконавчий директор DAVID New York.
Кампанія вже триває в Чилі.