Stella Artois зобразив свої вкрадені келихи в нових домівках
19 Кві 2024, 16:41

Stella Artois зобразив свої вкрадені келихи в нових домівках

Після колекції одягу для викрадення келихів пивний бренд Stella Artois продовжує відзначати свої знакові келихи у новій кампанії «Missing Chalices».

Щороку тисячі келихів Stella Artois зникають з барів. У той час як більшість брендів вважають це «неприйнятним», Stella Artois вважає запозичення «зрозумілим» і розглядає це як доказ цінності бренду для споживачів.

Кампанія, створена агенцією DAVID New York, включає друковану рекламу та ролики, які зобразили келихи, що знайшли нові домівки, прославляючи поведінку, яка хоч і є неприйнятною, але зрозумілою.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Радіоролики, створені для кампанії, натхненні музикою та діалогами з фільмів про пограбування, що відтворюють розмови між відвідувачами бару, які планують пограбування келихів.

«Ми прагнули продемонструвати цінність Stella Artois та поставити його келихи в центр уваги за допомогою реальної поведінки споживачів, яка матиме глобальний резонанс», — говорить Андре Толедо, головний виконавчий директор DAVID New York.

Кампанія вже триває в Чилі.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео