Будемо чесними, хто хоча б раз у житті не брав келих з бару «помилково»?
Бренд пива Stella Artois не засуджує бажання забрати цю досконалість додому і саме тому випустив колекцію «Steal Artois» — модну капсулу з п’яти ексклюзивно розроблених речей, створених для того, щоб вкрасти увагу інших і келих Stella.
«У Stella Artois ми є вродженими шанувальниками краси, і як такі, ми усвідомлюємо, що краса нашого келиха зробила його культовим об’єктом бажання. Незважаючи на незручності, ми розуміємо, що позичання — це визнання цього, тому ми можемо тільки святкувати і визнати всіх цих любителів краси, які, як і ми, не змогли встояти перед спокусою насолодитися пивом Stella Artois, поданого в ідеальному келиху у себе вдома. Ця кампанія є даниною поваги всім, хто вміє розрізняти і насолоджуватися прекрасним у житті», — зазначила Каміла Пласс, менеджерка з маркетингу ABInBev.
Інтегрована кампанія, створена агенціями VML Chile та David New York і продакшн-компанією Rebolucion, складається з диджитал, зовнішніх та друкованих матеріалів, запрошує подати заявку на участь у конкурсі та виграти одяг з капсули з однією метою — насолоджуватися досконалістю келиха Stella Artois в домашньому комфорті.
«Ми раді відобразити таку важливу правду на екрані у такий сміливий спосіб — відзначаючи тих, хто позичив келих Stella Artois у барі, а не караючи їх. Визнаючи їх шанувальниками бренду та запрошуючи їх продовжувати робити це у грайливий та свіжий спосіб, що відповідає новому тону та стилю Stella Artois. Кампанія є результатом великої сміливості та партнерства агентства і клієнта, і, безсумнівно, ми самі не раз «позичали» келихи з бару», — коментує Раймундо Ундуррага, головний виконавчий директор VML Chile.