Stella Artois cтворив колекцію одягу для викрадення келиха для пива
22 Січ 2024, 16:58

Stella Artois cтворив колекцію одягу для викрадення келиха для пива

Будемо чесними, хто хоча б раз у житті не брав келих з бару «помилково»?

Бренд пива Stella Artois не засуджує бажання забрати цю досконалість додому і саме тому випустив колекцію «Steal Artois» — модну капсулу з п’яти ексклюзивно розроблених речей, створених для того, щоб вкрасти увагу інших і келих Stella.

«У Stella Artois ми є вродженими шанувальниками краси, і як такі, ми усвідомлюємо, що краса нашого келиха зробила його культовим об’єктом бажання. Незважаючи на незручності, ми розуміємо, що позичання — це визнання цього, тому ми можемо тільки святкувати і визнати всіх цих любителів краси, які, як і ми, не змогли встояти перед спокусою насолодитися пивом Stella Artois, поданого в ідеальному келиху у себе вдома. Ця кампанія є даниною поваги всім, хто вміє розрізняти і насолоджуватися прекрасним у житті», — зазначила Каміла Пласс, менеджерка з маркетингу ABInBev.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Інтегрована кампанія, створена агенціями VML Chile та David New York і продакшн-компанією Rebolucion, складається з диджитал, зовнішніх та друкованих матеріалів, запрошує подати заявку на участь у конкурсі та виграти одяг з капсули з однією метою — насолоджуватися досконалістю келиха Stella Artois в домашньому комфорті.

«Ми раді відобразити таку важливу правду на екрані у такий сміливий спосіб — відзначаючи тих, хто позичив келих Stella Artois у барі, а не караючи їх. Визнаючи їх шанувальниками бренду та запрошуючи їх продовжувати робити це у грайливий та свіжий спосіб, що відповідає новому тону та стилю Stella Artois. Кампанія є результатом великої сміливості та партнерства агентства і клієнта, і, безсумнівно, ми самі не раз «позичали» келихи з бару», — коментує Раймундо Ундуррага, головний виконавчий директор VML Chile.

Розкажіть друзям про новину