Cтатуетка Brit Awards у халаті та табличка «Не турбувати» з’явились біля готелю Hilton
08 Бер 2024, 11:39

Cтатуетка Brit Awards у халаті та табличка «Не турбувати» з’явились біля готелю Hilton

Напередодні найбільшої музичної премії Великої Британії Лондон став свідком того, як статуетка Brit Awards розміром з багатоповерхівку втратила свій культовий халат готелю Hilton.

Після цього, на ранок після церемонії Brit Awards 2024, на дверях готелю Hilton на Парк-Лейн з’явився величезний фальшивий знак «Не турбувати», який нагадав усім присутнім, що після такої грандіозної ночі гостям потрібна тиша та спокій.

FOOH-активації, створені агенцією TBWA\London, відзначили партнерство між мережею готелів Hilton та Brit Awards. Над їх створенням агенція працювала з продакшн-компанією Coffee&TV.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Партнерство ґрунтується на постійній підтримці музичної індустрії з боку Hilton: перша в історії церемонія Grammy відбулася в готелі Beverly Hilton у 1959 році, а зіркові переваги, які вже понад 35 років надаються членам Hilton Honors, об’єднують представників музичної індустрії та їхніх гостей.

Hilton Honors — це відзначена нагородами програма лояльності, що пропонує учасникам доступ до вражень, які не можна купити за гроші, через платформу Hilton Honors Experiences. Серед них — відвідування найбільших світових спортивних та музичних подій.

Стійн Бастіаенс, віце-президент з маркетингу та лояльності Hilton в Європі, на Близькому Сході та в Африці, прокоментував: «Наше партнерство з премією BRIT Awards — це лише один із прикладів нашого постійного прагнення підтримувати музичну індустрію і того, як ми надаємо нашим гостям можливість залишатися в музиці, маючи унікальний доступ до найкращих спортивних та музичних подій. Наше позиціонування в центрі одного з найбільших культурних моментів у музичному календарі Великобританії та наша революційна FOOH-реклама — це сміливі та незабутні способи продемонструвати нашу актуальність та відданість як нашим музичним партнерам, так і членам Hilton Honors».

Пол Джордан, виконавчий креативний директор TBWA\London, додав: «Партнерство Hilton X Brit Awards — це велика подія, тому для його відзначення потрібна була велика, проривна ідея. Готелі Hilton завжди відігравали важливу роль на музичній сцені — нам просто потрібно було нагадати світові про це — у спосіб, який був би несподіваним, але справді автентичним. Ці знакові моменти в готелях напередодні та одразу після великої ночі здавалися ідеальними місцями для виступів. Але це тільки початок — слідкуйте за цим простором, адже у Hilton Honors є ще більш захоплюючі плани».

Розкажіть друзям про новину