Компанія у сфері маркетингових досліджень та аналітики Kantar оприлюднила тренди маркетингу на 2025 рік.
Аналітики розглянули макро- та мікротенденції, які маркетологи повинні враховувати в рамках стратегічного планування розвитку свого бренду, а також те, як вони можуть відповідати їхнім власним цілям.
Від сталого розвитку до прямих трансляцій, від соціальних мереж до генеративного штучного інтелекту — Kantar висвітлив деякі з ключових трендів, які, на думку компанії, з’являться та розвиватимуться протягом поточного року.
1. Подорож до тотального відео
Конвергенція ефірного та стримінгового телебачення триває, вимагаючи особливого підходу до рекламних витрат. Бренди, які опанують мікс традиційного ТБ, SVOD та AVOD-платформ шляхом тестування та навчання, досягнуть максимального ефекту.
2. Соціальні мережі повинні впроваджувати інновації
Оскільки лише третина споживачів вважає рекламу в соціальних мережах цікавою, платформи будуть експериментувати з креативним сторітелінгом, інноваційними методами зйомки та імерсивними форматами, щоб привернути увагу всіх вікових груп.
3. ШІ — безпека та довіра понад усе
Довіра до реклами, створеної штучним інтелектом, є низькою: понад два з п’яти споживачів висловлюють скептицизм. У 2025 році походження даних матиме першорядне значення. Маркетологи надаватимуть пріоритет прозорості та надійності ШІ-застосунків, забезпечуючи достовірний і релевантний контент для зміцнення довіри споживачів.
4. Сталий розвиток як маркетинговий пріоритет
У міру того, як законодавство у сфері сталого розвитку набирає обертів, бренди повинні розглядати його як можливість для зростання. Справжні зусилля зі сталого розвитку вже принесли $193 млрд світовим брендам, і маркетологи відіграватимуть центральну роль у поєднанні цих ініціатив зі споживчими цінностями.
5. Залучення брендів до спільнот креаторів
Креативна економіка пропонує брендам безпрецедентний потенціал для побудови довіри та охоплення зацікавленої аудиторії. Двостороння співпраця з креаторами стане важливою, сприяючи підвищенню лояльності та розширенню рекламних потоків для платформ.
6. Рушійна сила інклюзивності
Інклюзія залишається потужним каталізатором зростання брендів, впливаючи на рішення про покупку для майже восьми з 10 світових споживачів. З посиленням уваги до різноманітності та інклюзії у відповідь на політичні, соціальні та демографічні зміни, маркетологи визнають потребу в автентичних, інклюзивних стратегіях.
7. Зростання населення сповільнюється, з’являються виклики
В умовах, коли темпи зростання світового населення падають нижче 1%, а до кінця століття спостерігається тенденція до від’ємного приросту, маркетологи повинні адаптуватися. Старіння населення та менші домогосподарства вимагають інноваційних стратегій для залучення споживачів та відкриття нових можливостей для зростання.
8. Розширення меж інновацій
Великі бренди розширюватимуть межі завдяки інноваціям, щоб відкрити нові потоки доходів. Переосмислюючи свої бізнес-моделі та знаходячи нові ринки, такі бренди, як Oreo та Ferrero, демонструють, як креативність стимулює зростання.
9. Розвиток ритейл-медіа
Ритейл-медіа будуть домінувати в рекламних витратах, але виклики залишаються. Маркетологи наполягатимуть на покращенні доступу до даних, точних медіавимірюваннях та прозорості, щоб розкрити весь потенціал ритейл-медіа, використовуючи дані від перших осіб для покращення таргетингу та ефективності кампаній.
10. Зростання реклами в прямому ефірі
Платформи для прямих трансляцій змінюють рекламу: за прогнозами, до 2026 року 20% роздрібних продажів у Китаї може припадати на пряму трансляцію. Очікується, що бренди, як великі, так і малі, скористаються цим форматом, щоб підвищити обізнаність, збільшити наміри щодо купівлі та побудувати довгострокову прихильність до бренду.