SMM-тренди в 2022-му на прикладі українських магазинів косметики EVA та Mon Cheri
11 Лип 2022, 13:58

SMM-тренди в 2022-му на прикладі українських магазинів косметики EVA та Mon Cheri

У зв’язку з відчутним зменшенням рекламних кампаній, ми вирішили проаналізувати Instagram-сторінки популярних брендів косметики. В результаті виявили основні тренди активного просування у соціальних мережах під час війни.

Соціальні мережі займають велику частку впливу на користувачів. Спершу пандемія COVID-19 внесла певні корективи, а зараз і війна. Тому великий та малий бізнес шукає додаткові шляхи взаємодії з клієнтами. Маркетинг у соціальних мережах став не просто корисним інструментом для просування бренду, а й важливою частиною успішного бізнесу. 

Тренд №1. Прямі трансляції

Прямі ефіри були на піку активності під час пандемії у 2020 році. Користувачі позитивно сприйняли тенденцію, і формат спілкування з кумирами, експертами, демонстрації робочих процесів залишаються  цікавими досі. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

В Україні тренд тільки набирає популярності, і його активно використовує лінія магазинів EVA. Компанія залучає власних постачальників до діалогу, тим самим підсилюючи ефект довіри.  Це також дозволяє створити відчуття спільноти серед клієнтів, зміцнити їхню лояльність.

Тренд №2. Короткий відеоконтент

Формат відео один із найпотужніших інструментів SMM. Тренд щорічно набирає все більше шанувальників. У 2022 році саме відеоконтент стає найефективнішим способом у маркетинговій стратегії просування в соціальних мережах. Короткі відео вивела в лідери соціальна мережа TikTok, яка наразі налічує вже близько 850 мільйонів користувачів. У Instagram такі відео називаються Reels — короткі ролики хронометражем до 15, 30 або 60 секунд зі звуковим супроводом.

Цей формат контенту з початку повномасштабної війни активно використовує магазин косметики та парфумерії Mon Cheri. Бренд створює унікальні короткі відео про товар, тестує його та демонструє результат. Крім цього бренд активно веде спілкування з аудиторією у Stories та акцентує увагу на корисних порадах по догляду за зовнішністю.

Тренд №3. Маркетинг мікровпливу (Micro-Influencer Marketing)

До сьогодні бренди активно використовували стандартну форму маркетингового впливу за допомогою «великих» інфлюенсерів. В основному це були відомі лідери думок, знаменитості з багатомільйонною аудиторією підписників.

У 2022 році тренд поширився і на мікроінфлюенсерів, які можуть принести бізнесу більший потенціал. До них відносяться блогери з меншою кількістю підписників: від 1 до 10 тисяч. Попри невелику аудиторію, мікроінфлюенсер має високий рівень довіри та залучення, а також нижчу вартість послуг. І в мільйонників аудиторія найчастіше пасивніша. 

В Україні добре розвинутий beauty-напрям, тому до війни реклама у блогерів користувалася широкою популярністю. Із мікроінфлюенсерами сьогодні активно співпрацює магазин Mon Cheri, EVA ж продовжує співпрацю з різними блогерами. 

Тренд №4. Соціальна активність

Сьогодні фокус всіх українців лише один – пришвидшити перемогу та виграти війну. Тому, якщо бренд веде активну діяльність щодо поліпшення життя людей, їх підтримки, підтримки країни, захисту довкілля та тварин, люди з більшою ймовірністю оберуть саме його, бажаючи бути причетними до позитивних змін. Якщо бренд не може надавати матеріальну допомогу, можна розвернути вектор, наприклад, на психологічну підтримку своїх потенційних клієнтів. 

Розкажіть друзям про новину