Після звістки про смерть королеви Єлизавети II власники ЗМІ по всій Великобританії зривають свої розклади та призупиняють рекламу. Британські мовники, паблішери та платформи намагаються призупинити рекламу після смерті королеви Єлизавети у віці 96 років. The Drum дізнався подробиці у гравців ринку.
ITV, найбільший комерційний мовник Великобританії, працюватиме без рекламних перерв на своєму основному телеканалі принаймні до кінця п’ятниці, оскільки натомість він віддає свій розклад під новини та спеціальні програми, присвячені 70-річному правлінню королеви.
Channel 4 підтвердив, що «усю рекламу та спонсорство тимчасово призупинено на Channel 4 і All 4», тоді як Bauer Media, одна з найбільших комерційних радіомереж Великобританії, заявила, що призупинить регулярні програми та введе розклад некрологів. На деякий час усі комерційні повідомлення, включаючи ефірний час, спонсорство та рекламні акції, будуть призупинені.
Соціальні платформи також вводять мораторій на рекламу, а Twitter, як відомо, вимикає рекламу у Великобританії на 48 годин. The Drum дізнався, що Snapchat також поінформував медіабайєрів про призупинення всіх рекламних оголошень у своїх новинах і контенті суспільного мовлення на Discover у Великобританії на 24 години.
Daily Mail є одним із паблішерів, який призупиняє рекламу на своєму надзвичайно популярному сайті — у висвітленні новин наразі переважає реакція на смерть монарха.
Clear Channel, одна з найбільших OOH-мереж у Великій Британії, призупинила показ усіх оголошень на своїх цифрових екранах. «На знак поваги до смерті Її Величності Королеви всі цифрові дисплеї Clear Channel у Великобританії будуть затемнені до 6 ранку суботи», — йдеться в повідомленні.
Співробітник OOH-мережі JCDecaux заявив, що не розміщуватиме жодної нової реклами та призупинить усю комерційну рекламу на своїх цифрових екранах на 24 години. Усі його цифрові екрани віддаватимуть данину пошани королеві — на деяких буде відображено офіційний портрет, наданий Букінгемським палацом, а на інших — вшанування від партнерів. Він також призупинить комерційну цифрову рекламу в день державного похорону та погасить усі плакати вздовж маршруту похорону.
Смерть королеви була підтверджена палацом о 18:30 у четвер, 8 вересня. Висвітлення погіршення стану здоров’я монарха домінувало в новинних виданнях за кілька годин до оголошення, а за лаштунками видавці та платформи взялися за роботу, створюючи вказівки для своїх рекламодавців.
Багато з цих рекламодавців зараз збираються відкласти розгортання кампаній, запланованих на цей тиждень. Moonpig, наприклад, був готовий запустити наступний етап кампанії 9 вересня, але вирішив відкласти його до подальшого повідомлення.
Як медіаагентства консультують клієнтів
Кілька байєрів розповіли The Drum, що вони були завалені проханнями про підтримку від стурбованих рекламодавців, оскільки новини про здоров’я королеви поширювалися, причому один сказав, що «клієнти дзвонили цілий день, щоб отримати пораду, що робити».
Одне провідне медіаагентство, яке побажало залишитися анонімним, заявило, що створило посібник для клієнтів. Він включав поради щодо того, як мовники, паблішери та платформи, ймовірно, відреагують і що станеться з їхніми витратами на рекламу в короткостроковій перспективі, включаючи тимчасову відстрочку або перехід на альтернативний час.
Інший байєр сказав The Drum, що клієнти вказали, що тимчасове зниження показників не викличе у них занепокоєння.
Для цього є певний прецедент. Смерть принцеси Діани в 1997 році сколихнула націю. Значних перебоїв у рекламі не було, але багато рекламодавців у сферах страхування, авто та алкоголю вирішили зняти свою рекламу та дистанціюватися від будь-яких невдалих порівнянь.
Нещодавно після смерті герцога Единбурзького у 2021 році ITV припинив регулярні програми та рекламні паузи. На відміну від нього, Channel 4 мав мінімальні збої. Власники медіа були гнучкими з байєрами, прагнучи відшкодувати клієнтам втрачений час.
Смерть королеви, яка правила 70 років, представляє незвідану територію для маркетологів і медіабайєрів, але багато хто прийде до такого ж висновку щодо припинення своєї діяльності.
З приводу смерті принца Філліпа Девід Малренан, голова відділу інвестицій Zenith, сказав: «Клієнти можуть призупинити свою діяльність на знак поваги або тому, що вони відчувають, що громадськість не збирається отримувати комерційні повідомлення».
Тамара Літтлтон, виконавчий директор і засновник The Social Element, раніше сказала The Drum з цього приводу: «Ніколи не намагайтеся продати щось на тлі трагедії чи смерті — ніколи».